کادر فنی تجربه بالایی دارد، حرمت پیشکسوتان و جوانان حفظ شود

به گزارش مجله فان پی سی، سعید لطفی در گفت و گو با خبرنگاران در مورد دیدار روز جمعه استقلال برابر فولاد خوزستان از هفته دوم لیگ برتر گفت: شرایط آبی پوشان خوب است آنها دیدار اول را با پیروزی به سرانجام رساندند، شاکله این تیم از فصل گذشته حفظ شده و در مورد کادر فنی هم باید بگویم فکری و دستیارانش تجربه بالایی دارند و با توجه به اینکه فکری سال ها در استقلال بازی کرده به خوبی از این تیم شناخت دارد.

کادر فنی تجربه بالایی دارد، حرمت پیشکسوتان و جوانان حفظ شود

وی ادامه داد: تجربه کادر فنی استقلال به مراتب بیشتر از کادر فنی فولاد است و این می تواند یک برگ برنده برای آبی پوشان باشد.

لطفی اظهار داشت: با توجه به اینکه پنجره جابجایی استقلال باز شد دست فکری برای انتخاب بازیکنان باز است و او می تواند فرایند رو به رشد تیمش را در دیدارهای بعدی ادامه دهد.

لطفی در مورد سایر تیم های حاضر در لیگ برتر گفت: پرسپولیس را تیم خوبی دیدم، یک تیم پرمهره و حضور یک مربی پخته و باتجربه که می تواند در تعیین قهرمانی تیم ها نقشی تاثیرگذار داشته باشد. گل گهر سیرجان، تراکتورسازی تبریز، ذوب آهن اصفهان و حتی سپاهان همه تیم های خوبی هستند که به طور حتم می توانیم در آینده بازی های جذابی را از این تیم های پرقدرت ببینیم.

وی در مورد اینکه یکی از بازیکنان جوان استقلال را به باشگاه راه ندادند و این موضوع بازتاب زیادی پیدا کرد گفت: متاسفانه این اتفاق فقط مربوط به الان نیست، از گذشته این مسائل وجود داشته من بارها به آقای سعادتمند مدیر سابق استقلال گفتم کسی را برای ورود مقابل باشگاه بگذارید که پیشکسوتان را بشناسد باید حرمت پیشکسوتان و جوانان حفظ شود. این اتفاق خیلی بدی است که تنها در فوتبال ما رخ می دهد و بازیکن جوان خواه ناخواه از این باشگاه دور می شود. خود من یک بار به فدراسیون رفته و من را راه نمی دادندتا اینکه آقای محصص آمد و من با حضور او توانستم وارد فدراسیون فوتبال شوم بنابراین باید این مشکل که سال هاست با فوتبال یکی شده است را هر چه زودتر برطرف کنیم.

لطفی در انتها و در پاسخ به این پرسش که پیش بینی شما از بازی استقلال و فولاد چه خواهد بود، گفت: با توجه به انگیزه بالایی که بازیکنان استقلال دارند و امسال به دنبال قهرمانی هستند اعتقاد دارم آبی پوشان می توانند با یک بازی حساب شده و به دور از حاشیه سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 آذر 1399 بروزرسانی: 29 آذر 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 500

به "کادر فنی تجربه بالایی دارد، حرمت پیشکسوتان و جوانان حفظ شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کادر فنی تجربه بالایی دارد، حرمت پیشکسوتان و جوانان حفظ شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید