از کار سخت فرش آرا در مشهد تا رقابت چیپس کامل برابر کراپ الوند

به گزارش مجله فان پی سی، خبرنگاران/خراسان رضوی هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال ایران با برگزاری هفت ملاقات به صورت همزمان امروز برگزار خواهد شد.

از کار سخت فرش آرا در مشهد تا رقابت چیپس کامل برابر کراپ الوند

در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتسال ایران و در چارچوب هفته دوازدهم، تیم های مشهدی فرش آرا و چیپس کامل عصر امروز از ساعت 16 به مصاف رقبای خود خواهند رفت. فرش آرا که هفته قبل در برابر سپاهان تن به شکست پرگل پنج بر صفر داده بود، امروز باید در خانه و در مصافی سخت مقابل مقاومت البرز به میدان برود.

شاگردان مجید مرتضایی که تا خاتمه هفته یازدهم، با چهار پیروزی، 2 تساوی و قبول پنج شکست 14 امتیاز اندوخته اند و در رده ششم جدول جای گرفته اند، در شرایطی باید در سالن شهید بهشتی مشهد پذیرای مقاومت باشند که مصطفی طیبی را به دلیل پارگی رباط صلیبی تا انتهای فصل از دست داده اند. مقاومت البرز با 24 امتیاز در فاصله چهار امتیازی تیم صدرنشین گیتی پسند اصفهان در رده چهارم جدول جای دارد.

چیپس کامل، دیگر نماینده فوتسال خراسان رضوی در لیگ برتر فوتسال سال جاری پس از دربی مشهد که با پیروزی فرش آرا به خاتمه رسید، پیروز شد هفته قبل فولاد زرند ایرانیان را در خانه با نتیجه چهار بر سه شکست دهد. چیپس کامل باید این هفته در خانه حریف به مصاف کراپ الوند برود.

کراپ با 21 امتیاز در رده پنجم جدول است و چیپس کامل با 14 امتیاز از 10 مسابقه خود در رده هفتم جدول قرار گرفته است.

در حساس ترین رقابت این هفته گیتی پسند صدرنشین در خانه پذیرای سن ایچ ساوه خواهد بود. سن ایچ با 27 امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1100

به "از کار سخت فرش آرا در مشهد تا رقابت چیپس کامل برابر کراپ الوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از کار سخت فرش آرا در مشهد تا رقابت چیپس کامل برابر کراپ الوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید