تور استرالیا ارزان: مشارکت دانشگاه استرالیای جنوبی در توسعه گردشگری

به گزارش مجله فان پی سی، از کوشش های مرکز مدیریت گردشگری و اوقات فراغت (CTLM) دانشگاه استرالیای جنوبی، به خاطر مشارکت در آموزش و تحقیقات گردشگری به طور رسمی قدردانی شد.

تور استرالیا ارزان: مشارکت دانشگاه استرالیای جنوبی در توسعه گردشگری

با تور استرالیا ارزان از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

مرکز مدیریت گردشگری و اوقات فراغت (CTLM) در دانشگاه استرالیای جنوبی (UniSA) همچنان کوشش می نماید تا یافته های تحقیقی و آموزشی خود را افزایش ببخشد؛ این در حالی است که کوشش های این مرکز به تازگی در سطح بین المللی به رسمیت شناخته شده است.

UniSA توانسته است برای رشته مدیریت مهمان نوازی و اوقات فراغت در ارزیابی جهانی QS به رتبه پنجم در سال 2018 دست یابد. بر اساس رتبه بندی جهانی QS که برای سال 2018 صورت گرفته است، UniSA در میان دانشگاه های برتر بین المللی در رشته مدیریت مهمان نوازی و اوقات فراغت نهاده شد؛ این رتبه بندی بر اساس معیارهایی مانند اعتبار دانشگاهی و کارفرمای QS، نشریات پژوهشی و تاثیرگذاری کارکنان علمی / پژوهشی صورت گرفته است.

بعلاوه، CTLM در این دانشگاه برای دومین سال، پیروز به کسب جایزه رجحانن IFITTTalk برای سازماندهی پیروز دو کارگاه آموزشی IFITTTalk در زمینه بازاریابی دیجیتال در سرویس های گردشگری هوشمند و گردشگری و نیز، مقصدهای هوشمند در سال 2017 شده است. جایزه رجحانن IFITTTalk به وسیله فدراسیون بین المللی فناوری اطلاعات و مسافرت و گردشگری (IFITT) به آن دسته از سازمان دهندگان IFITTTalk اعطا می گردد که توانسته باشند معیارهای زیر را رعایت نمایند: کیفیت و تعداد سخنرانان؛ حضور در رویداد؛ رضایت شرکت نمایندگان و توسعه آموزش / مواد آموزشی.

پروفسور ماریانا سیگالا (مدیر CTLM، UniSA) گفت:

رسمیت پیدا کردن ما نشان دهنده تعهد مستمر CTLM نسبت به مشارکت و رجحان جستن در آموزش و تحقیقات گردشگری است.

CTLM در حال برنامه ریزی برای برگزاری کارگاه ها و رویدادهای صنعتی بیشتر در سال 2018 و همکاری با شرکای صنعتی و انجمن های تحقیقاتی گردشگری / مهمان نوازی، مانند شورای صنعت گردشگری استرالیا (SATIC) و CAUTHE و IFITT است.

به تازگی، CTLM، پژوهشی میدانی با موضوع استفاده و تاثیر رسانه های اجتماعی بر تجربیات شرکت نمایندگان در جشنواره ها انجام داده است. این پژوهش با جمع آوری اطلاعات از حاضرین در جشنواره WOMADelaide صورت گرفته است. این نظرسنجی نشان دهنده تحقیقی پیشرو در خصوص مباحثات موضوعی در خصوص تاثیر استفاده (بیش از حد) رسانه های اجتماعی بر تجارب گردشگران، درک مقصدها و مشارکت در فعالیت های مختص اوقات فراغت است. این یافته ها دستورالعمل های مفیدی در خصوص چگونگی استفاده بهتر از رسانه های اجتماعی در یک فضای جشنواره و نحوه ترویج استفاده از رسانه های اجتماعی، به نحوی که به سلامت روانی، احساسی و فیزیکی گردشگران یاری نمایند، پیش روی برگزارنمایندگان جشنواره و سیاست گذاران می نهد. این نظرسنجی با حمایت سازمان پروژه های هنری استرالیا - مجموعه سازماندهی نماینده WOMADelaide - و با یاری نیکولا پرایم (مدیر بازاریابی، پروژه های هنری استرالیا) انجام شد.

منبع: کجارو / traveldailynews.asia
انتشار: 1 فروردین 1401 بروزرسانی: 1 فروردین 1401 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1167

به "تور استرالیا ارزان: مشارکت دانشگاه استرالیای جنوبی در توسعه گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استرالیا ارزان: مشارکت دانشگاه استرالیای جنوبی در توسعه گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید