مسابقه ای تلویزیونی برای استارت آپی ها
به گزارش مجله فان پی سی، تهران (پانا) - تولید نخستین فصل مسابقه تلویزیونی کارویا با هدف شناسایی شرکت های دانش بنیان و استارتاپ های برتر و تامین سرمایه مورد نیاز این شرکت ها برای کسب و کار بزودی آغاز خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی این مسابقه، این مسابقه با موضوع ارائه های آسانسوری (بسیار کوتاه) درصدد است تا با شناساندن ایده ها و طرح هایی که به محصول یا خدمات رسیده اند، علاوه بر حمایت اقتصادی از آنها، فرصت سرمایه گذاری مردمی را نیز فراهم کند.
برنامه کارویا به همت استودیو نوبین و با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری ساخته می شود و در آن بیش از 100 شرکت دانش بنیان و استارتاپ به رقابت با یکدیگر می پردازند تا طرح های برتر شناسایی و مورد حمایت قرار گیرند.
پیش از این، شرکت های دانش بنیان متقاضی حضور در مسابقه بزرگ کارویا به صورت حضوری و آنلاین در دو مرحله کارگاه شیوه ارائه (منتورینگ) با حضور محمدرضا نوروزی (مروج و ژورنالیست علم)، سیاوش ملکی فر (معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی) و علی اصغر سعدآبادی (عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و رئیس مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه شهید بهشتی) با روش های بهینه ارائه محصول و خدمات خود آشنا شدند.
آشنایی بیشتر با ثمره محصولات و خدمات شرکت های دانش بنیان و استارتاپ های پیروز و مزیت های اقتصادی ایران، مهمترین نکته ای است که در این مسابقه تلویزیونی مورد توجه قرار گرفته است.
عوامل مسابقه تلویزیونی کارویا عبارتند از مهدی مهرنیا (کارگردان)، فائزه رمضانی (مدیرپروژه و برنامه ریز)، محمدجواد ترابی (سردبیر)، احسان هوشیارگر (مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی)، محمدرضا نوروزی (منتور)، محمد اسفندیاری (گرافیک)، مرتضی شجاعی (طراح صحنه و دکور)، استودیو رامکا (برندینگ و تبلیغات)، محمدعلی ربیعی (مدیر تولید)، علی خسروی (جانشین تهیه و طراحی) و احمد شفیعی (تهیه کننده).
علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاع و آشنایی با شرکت های حاضر در نخستین فصل مسابقه تلویزیونی کارویا به آدرس اینترنتی www.karoya.tv و یا صفحه @karoya.tv مراجعه کنند.
منبع: خبرگزاری پانا