سقف اعتبار تبصره 18 وزارت میراث فرهنگی در امسال تا 10 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شد

به گزارش مجله فان پی سی، ایسنا/ براساس سخنان وزیر میراث فرهنگی کشور، سقف اعتبار تبصره 18 وزارت میراث فرهنگی در امسال تا 10 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شد.

سقف اعتبار تبصره 18 وزارت میراث فرهنگی در امسال تا 10 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شد

عزت الله ضرغامی در آئین افتتاحیه هتل کاروانیکا (کاروانسرای وکیل) با اشاره به تصمیم خوبی که در دهه در 70 در مورد واگذاری ابنیه تاریخی به بخش خصوصی در کشور گرفته شد، اظهار کرد: کارنامه خوبی در این حوزه وجود دارد اما متاسفانه شاهد هستیم بعضی از پروژه ها، پروژه های موفقی نبوده و واگذاری ها خوبی صورت نگرفت اما هتل کاروانسرای وکیل با این کیفیت خوب و استاندارد و تلفیق سنت و مدرنیته یکی از مصادیق ارزشمندی است که ما را در ادامه اجرای این قانون تشویق و ترغیب می نماید.

او می افزاید: انگیزه در مدیریت حرف اول می زند و این انگیزه نیز عشق و ایمان به کار می باشد و مجموعه کاروانسرای وکیل با انگیزه و عشق احیا شده است.

طبق اعلام وزیر میراث فرهنگی و گردشگری، با همت مجلس شورای اسلامی و دولت سیزدهم، سقف اعتبار تبصره 18 این وزارتخانه که در سال 1399، 300 میلیارد تومان بود، در سال 1400 به 1200 میلیارد تومان رسید و خوشبختانه این سهم در امسال تا 10 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده و با سهم بانک ها به 20 هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

به گفته ضرغامی، امسال سهم تسهیلات تبصره ماده 18 استان کرمان در حوزه گردشگری 800 میلیارد تومان و در حوزه صنایع دستی 90 میلیارد تومان است.

منبع: همگردی
انتشار: 8 آبان 1401 بروزرسانی: 8 آبان 1401 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1330

به "سقف اعتبار تبصره 18 وزارت میراث فرهنگی در امسال تا 10 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "سقف اعتبار تبصره 18 وزارت میراث فرهنگی در امسال تا 10 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقف اعتبار تبصره 18 وزارت میراث فرهنگی در امسال تا 10 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید