رخشانی مهر: تکمیل پروژه های نیمه تمام همچنان در اولویت قرار گرفته است

به گزارش مجله فان پی سی، تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در انتها بازدید از پروژه های در حال ساخت ماه نشان و ایجرود در استان زنجان، گفت طبیعتا تکمیل پروژه های نیمه تمام همچنان در اولویت برنامه های سازمان نوسازی مدارس است.

رخشانی مهر: تکمیل پروژه های نیمه تمام همچنان در اولویت قرار گرفته است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مهراله رخشانی مهر معاون وزیر آموزش و پرورش در سفر یک روزه به استان زنجان از پروژه های درحال ساخت شهرستان های ماه نشان و ایجرود بازدید و فرایند پیشرفت کار را آنالیز کرد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز ناسایی بهتر مسائل و اتخاذ تصمیمات سنجیده تر می گردد، گفت: طبیعتا تکمیل پروژه های نیمه تمام همچنان در اولویت برنامه های سازمان نوسازی مدارس است.

وی اضافه کرد: با تامین اعتبارات فرایند اجرای پروژه های نیمه تمام که غالبا پروژه های بزرگی هم هستند سرعت بیشتری می گیرد و به زودی تکمیل می شوند، که یک نمونه فاخر آن هنرستان کار دانش زرین آباد است.

رخشانی مهر با بیان اینکه سیاست تقویت آموزش های فنی و حرفه ای و کار دانش در آموزش و پروش بر اساس اسناد بالادستی دنبال می گردد، اظهار کرد: احداث و توسعه هنرستان ها در اقصی نقاط کشور در راستای اهداف و برنامه های نظام تعلیم و تربیت است. اعتبار تجهیزات هنرستان ها هم تامین شده که در خزانه مراحل نهایی برای پرداخت را طی می نماید.

وی بعلاوه با اشاره به اینکه موضوع احداث و بهسازی سرویس های بهداشتی مدارس طی دو سال اخیر با جدیت بیشتری دنبال می گردد، اعلام کرد: علیرغم مسائل اجرایی این پروژه ها، حل مساله سرویس های بهداشتی مورد تاکید است که البته مسائل فنی معین می نماید که چه نوع سازه ای بر اساس استانداردها، به صورت کانکسی یا با استفاده از مصالح مرسوم ایجاد گردد.

معاون وزیر آموزش و پرورش در ادامه با بیان اینکه در سال گذشته 2 هزار و 350 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های خیری تخصیص یافت، اضافه کرد: سال جاری هم همین رقم برای تکمیل پروژه های مشارکتی اختصاص یافته و اجرای پروژه های تازه نیازمند تصویب در شورای برنامه ریزی شهرستان با تامین اعتبار از محل منابع استانی است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 12 شهریور 1400 بروزرسانی: 12 شهریور 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 951

به "رخشانی مهر: تکمیل پروژه های نیمه تمام همچنان در اولویت قرار گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رخشانی مهر: تکمیل پروژه های نیمه تمام همچنان در اولویت قرار گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید