خبر بد برای توییتر، تردز یک شبه مرز 30 میلیون کاربر را رد کرد!

به گزارش مجله فان پی سی، زومیت نوشت: درحالی که کمتر از یک روز از انتشار عمومی تردز می گذرد، تعداد کاربران شبکه اجتماعی نو متا مرز 30 میلیون نفر را رد نموده است.

خبر بد برای توییتر، تردز یک شبه مرز 30 میلیون کاربر را رد کرد!

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، در بیانیه ای می گوید تعداد کاربران تردز تنها 16 ساعت پس از آغازبه کار این شبکه اجتماعی مرز 30 میلیون را رد نموده است. در صبح روز پنج شنبه به وقت ایالات متحده، تردز به بهترین اپلیکیشن رایگان در اپ استور آیفون تبدیل شد.

تردز پاسخ مستقیم متا به توییتر محسوب می گردد؛ شبکه ای اجتماعی که در ماه های اخیر به علت تحولات عظیمش همیشه در حاشیه بوده و شماری از کاربران از آن فاصله گرفته اند.

توییتر شنبه این هفته محدودیت های عجیبی اعمال کرد، اما چند ساعت پیش از آغازبه کار تردز، شاهد لغو یکی از محدودیت ها (الزام به داشتن حساب کاربری برای مشاهده توییت ها) بودیم.

در ماه های اخیر شمار رقبای توییتر افزایش پیدا نموده است؛ با این حال هیچ یک از این سرویس ها نظیر ماستودون و بلواسکای نتوانسته است به محبوبیت Instagram Threads دست پیدا نمایند.

تردز کار ساده تری برای جذب مخاطب دارد؛ چون به شدت به اینستاگرام وابسته است و حمایت متا را در پشت خود می بیند. بدون داشتن حساب اینستاگرام امکان لاگین در تردز وجود ندارد.

بر اساس گزارش CNBC، تردز برای رقابت با توییتر به قابلیت های بیشتری احتیاج دارد. یکی از بزرگ ترین نقص های تردز، نبود بخش دایرکت است. بدین ترتیب در نسخه فعلی تردز نمی توانید در مکالمات دونفره یا چندنفره شرکت کنید و همه چیز به صورت عمومی قابل مشاهده خواهد بود.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 16 تیر 1402 بروزرسانی: 16 تیر 1402 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1437

به "خبر بد برای توییتر، تردز یک شبه مرز 30 میلیون کاربر را رد کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر بد برای توییتر، تردز یک شبه مرز 30 میلیون کاربر را رد کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید