راهنمای خرید پایه نگهدارنده گوشی لیتو؛ معرفی 10 مدل مقاوم و کارآمد

به گزارش مجله فان پی سی، پایه های نگهدارنده گوشی ، ابزارهای بسیار ساده ای هستند که برای استفاده از آن ها فناوری پیشرفته یا مهارت ویژه ای نیاز نیست. اما همین محصولات ساده، کمک بزرگی به رانندگان خودروها می کنند تا برای استفاده از گوشی هوشمند در حین رانندگی جان خود و دیگر سرنشینان را به خطر نیندازند. از آنجا که درون کابین خودروها هیچ محلی برای قرارگیری گوشی های هوشمند تعبیه نشده، از این رو استفاده از پایه های نگهدارنده که امکانات بسیار خوبی دارند، اهمیت بسیار زیادی میان رانندگان پیدا کرده است. در راهنمای خرید پایه نگهدارنده گوشی برتر لیتو همراه خبرنگاران باشید تا شما را با بهترین و باکیفیت ترین پایه های نگهدارنده گوشی این برند مطرح چینی آشنا کنیم.

راهنمای خرید پایه نگهدارنده گوشی لیتو؛ معرفی 10 مدل مقاوم و کارآمد

پایه نگهدارنده و شارژر بی سیم گوشی موبایل لیتو مدل LR-24

اگر بودجه کافی برای خرید یک محصول فوق العاده باکیفیت و مطمئن را دارید، مدل LR-24 به عنوان یک پایه نگهدارنده گوشی برتر لیتو امکانات بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می دهد. اول از همه باید به کیفیت ساخت و طراحی این محصول اشاره کنیم. این پایه نگهداره گوشی لیتو از جنس پلاستیک و سیلیکون ساخته شده که مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربات احتمالی و خط وخش ها دارد و به خوبی گوشی هوشمند شما را درون خود نگه می دارد.

این محصول قادر است گوشی های هوشمند با میزان 5.5 تا 6.5 اینچی را برای استفاده کاربران در حین رانندگی نگه دارد. این پایه گوشی را به دو صورت درون دریچه کولر و روی داشبورد می توان در خودرو مورد استفاده قرار داد. شما می توانید به راحتی گوشی هوشمند خود را این پایه نگهدارنده لیتو قرار دهید و با کمک بازوهای متحرک و اتوماتیک آن که از طریق کلید موجود در قسمت کناری کنترل می شود، بازوها را به صورت اتوماتیک جمع کنید تا گوشی به خوبی روی آن چفت شود.

این محصول باکیفیت در برابر تکانه های خودرو نیز مقاومت بسیار خوبی دارد و خیال کاربران را تا حد بسیار زیادی در این مورد راحت می کند. یکی از مجذوب کننده ترین قابلیت های این پایه نگهدارنده گوشی برتر لیتو، پشتیبانی از شارژ بی سیم است. بنابراین اگر گوشی هوشمند شما از قابلیت شارژ بی سیم بهره می برد، شما می توانید بدون هیچ مسئله ای آن روی این پایه نگهدارنده قرار بدهید تا با حدبیشتر توان خروجی 10 وات شارژ شوند. البته شایان ذکر است که حدبیشتر توان خروجی 10 وات برای گوشی های اندرویدی ارائه می شود و کاربران آیفون باید گوشی خود را با حدبیشتر توان خروجی 7.5 شارژ کنند.

پایه نگهدارنده لیتو مدل LR-24 انعطاف پذیری بسیار خوبی دارد و کاربران قادرند آن را به حالت های مختلف در بیاورید و در زاویه های متفاوتی مورد استفاده قرار دهند.

پایه نگهدارنده گوشی موبایل و تبلت لیتو مدل LR-40

پایه نگهدارنده گوشی برتر لیتو مدل LR-40، یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین محصولات این برند چینی در بازار لوازم جانبی به شمار می رود که با امکانات خوبش توانسته رضایت بیش از 78 درصد از خریدارانش در خبرنگاران را به دست آورد. این محصول با طراحی خاص و محکم خود برای استفاده روی سطوح صاف (مانند میز و …) و داشبورد مناسب است. این هولدر از دو گیره بهره می برد که با ابعاد گوشی شما تنظیم می شود و آن را به صورت کاملاً محکم نگه می دارد.

لیتو برای تولید این پایه نگهدارنده گوشی خود از متریال باکیفیتی مثل پلاستیک فشرده استفاده کرده تا آن را در برابر حوادث احتمالی و خط وخش به خوبی مقاوم نماید. این محصول 178 گرم وزن دارد و ابعاد آن نیز به 60 در 260 در 70 میلی متر می رسد، اما قابلیت تحمل وزن بسیار بالایی دارد. این هولدر نگهدارنده برتر گوشی لیتو به صورت 360 درجه قابل تنظیم است و شما می توانید پایه آن را نیز در زاویه و ارتفاع دلخواه خود تنظیم کنید.

چسبی که این محصول را به سطوح مختلف مثل داشبورد و شیشه خودرو متصل می کند، بسیار قوی و محکم است و به هیچ عنوان از جای خود خارج نمی شود. همچنین می توان گوشی یا تبلت را در هر دو حالت افقی یا عمودی روی این مدل پایه موبایل قرار داد و از آن استفاده کرد.

پایه نگهدارنده گوشی موبایل و تبلت لیتو مدل LR-41

یکی از بهترین پایه های نگهدارنده گوشی لیتو در بازار، پایه نگهدارنده موبایل و تبلت مدل LR-41 است؛ چرا که کاربر با زاویه دید مناسب و بدون اعمالِ فشار به ناحیه گردن می تواند با گوشی هوشمند خود کار کند. جنس این محصول از پلاستیک فشرده بوده و مقاومت و تحمل وزن بالایی دارد، بنابراین کاربران نگرانی از این بابت نخواهند داشت. همچنین این پایه نگهدارنده گوشی برتر لیتو برای تبلت ها هم مناسب است. این پایه از دو بازویی باکیفیت بهره می برد که گوشی هوشمند را به خوبی درون خود نگه می دارد.

هنگام قراردادن گوشی روی این پایه نگهدارنده، بازوهای آن به خوبی فیکس شده و به طور کاملاً محکم و ایمن گوشی هوشمند شما را درون خود چفت خواهد کرد. در قسمت انتهایی این محصول، نیز بخش سومی وجود دارد که به ثبات بیشتر گوشی روی هولدر کمک می کند. شما می توانید این پایه نگهدارنده گوشی برتر لیتو را هم روی شیشه و هم روی داشبورد نصب کنید و متناسب با سطح دید خود در حین رانندگی، پایه و ارتفاع آن را نیز به دلخواه خود تغییر دهید. این پایه از قسمت بالا می تواند 360 درجه چرخش داشته باشد.

لیتو برای چسبیدن این محصول به سطوح مختلف از چسب بسیار محکمی استفاده کرده که ایمنی بسیار بالایی را ارائه می دهد و در اثر سرما و گرما قدرت خود را به هیچ عنوان از دست نمی دهد. طراحی این پایه نگهدارنده به گونه ای است که می توان بدون دردسر، سیم شارژر و حتی هندزفری را هم به گوشی هوشمند خود متصل کرد. وزن این پایه، تنها 170 گرم است و ابعاد آن نیز به 100 در 200 در 60 میلی متر می رسد.

پایه نگهدارنده گوشی موبایل لیتو مدل LR-19

پایه نگهدارنده گوشی موبایل لیتو مدل LR-19، کیفیت و ویژگی های بسیار خوبی دارد که توانسته با رضایت حدود 75 درصد خریدارانش در خبرنگاران همراه شود. اول از همه باید به طراحی مجذوب کننده و جنس بسیار مقاوم این محصول اشاره کنیم که از ترکیبی از پلاستیک ABS و سیلیکون تولید شده و به راحتی گوشی هوشمند شما را در طول رانندگی یا روی میز کار شما به طور مستحکم نگه می دارد.

به جهت راحتی استفاده کاربران در بخش کناری این محصول، یک دکمه برای باز و بسته شدن بازوهای این پایه طراحی شده که به سرعت بازوهای این محصول را حرکت می دهد. همچنین مقاومت این محصول بسیار بالاست و در اثر خط وخش و ضربات احتمالی دچار مشکل خاصی نمی شود. هنگام قراردادن گوشی روی پایه این بازوها به خوبی فیکس شده و به صورت کاملاً ایمن گوشی هوشمند شما را نگه می دارند. در بخش پایینی این محصول، یک قطعه پلاستیکی مورد استفاده قرار گرفته که مقاومت بسیار بالایی دارد و به ثبات بیشتر گوشی روی این پایه نگهداره کمک شایانی می کند.

پایه تلسکوپی از مهم ترین قسمت های این پایه نگهدارنده است که با باز و بسته شدن آن می توانید ارتفاع هولدر را تنظیم نمایید. این پایه از قسمت بالا می تواند در 360 درجه و از قسمت پایین 270 درجه چرخش داشته باشد. همچنین شما می توانید این محصول را روی دریچه کولر نیز نصب کنید. این محصول وزن سبکی دارد و سنگینی وزن آن به 195 گرم می رسد. همچنین باید به ابعاد 230 در 68 در 100 میلی متری آن نیز اشاره کنیم. پایه نگهدارنده گوشی موبایل لیتو مدل LR-19 چسب بسیار محکمی دارد که آن را روی هر سطحی به صورت کاملاً ایمن نگه می دارد.

پایه نگهدارنده گوشی موبایل لیتو مدل LR-22

اگر استفاده از پایه های نگهدارنده ای که روی دریچه کولر خودرو نصب می شوند، برای شما راحت تر است، شما می توانید پایه نگهدارنده گوشی موبایل لیتو مدل LR-22 را به عنوان یک محصول باکیفیت و خوش قیمت برای خرید در نظر بگیرید. این محصول بر روی پره دریچه کولر نصب می شود و گوشی هوشمند شما را جلوی چشمتان نگه می دارد. این پایه نگهدارنده گوشی برتر لیتو از پلاستیک بهبود داده شده و مقاوم ABS ساخته شده که گوشی را کاملاً در بر می گیرد و از افتادن آن جلوگیری می کند. همچنین نباید مقاومت بسیار خوب متریال این محصول را در برابر ضربات احتمالی و خط وخش ها از قلم بیندازیم.

این هولدر دارای بازوهای مکانیکی است که داخل بدنه جمع می شوند. دو بازو جمع شونده در بالا و دو بازو نیز در پایین هولدر قرار دارند که به خوبی گوشی را در بر می گیرند. شما می توانید طول و پهنای گیره را با کمک این بازوها تنظیم کنید تا برای بیشتر گوشی های هوشمند بین 4.7 تا 6.5 اینچ مناسب باشد. این پایه نگهدارنده لیتو از طریق یک مفصل توپی به پایه وصل شده که اجازه می دهد آن را در جهات مختلف به صورت 360 درجه بچرخانید. برای باز و بسته کردن گیره ها نیز نیازی نیست خودتان کاری انجام دهید، زیرا این هولدر دارای سیستم مکانیکی فنری داخلی است که پس از قرارگرفتن و برداشته شدن گوشی بازوها به طور اتوماتیک باز و بسته خواهد شد.

این محصول حدود 350 گرم وزن دارد و ابعاد آن نیز به 210 در 165 در 60 میلی متر می رسد. هولدر LR-22 لیتو با قابلیت چرخش 360 درجه می تواند بهترین زاویه دید را جهت کار با گوشی در حالات و زوایای مختلف، هنگام رانندگی برای کاربران فراهم سازد.

پایه نگهدارنده گوشی موبایل لیتو مدل LR-14

پایه های نگهدارنده ای که به چند روش مختلف می توان از آن ها استفاده کرد، میان کاربران از محبوبیت بسیار خوبی برخوردار است و این موضوع در مورد پایه نگهدارنده گوشی موبایل لیتو مدل LR-14 نیز به خوبی صدق می کند. پایه نگهدارنده گوشی موبایل LEITU مدل LR-14 با گیره های کشویی بسیار قوی قابلیت چسبندگی روی سطوح مختلف نظیر داشبورد اتومبیل، میز کار و غیره را خواهد داشت. این محصول یک بخش برای اتصال به سطوح مختلف و یک بخش مربوط به نگهداری گوشی دارد.

در رابطه با کیفیت ساخت هولدر Leitu LR14 می توانیم به جنس بدنه ABS و سیلیکونی اش اشاره کنیم که آن را در برابر ضربات احتمالی و خط وخش ها تا حد بسیار زیادی مقاوم می کند. در قسمتی که مربوط به گوشی است، گیره ای از همین جنس قرار گرفته که باعث می شود پس از قرار گرفتن دستگاه روی آن لیز نخورده و زمین نیوفتد. بازوهای قدرتمند این محصول به خوبی گوشی هوشمند شما را در آغوش می کشند و آن را محکم نگه می دارند. همچنین از آن در برابر تکانه های خودروی در حال حرکت نیز محافظ می کند.

این پایه نگهدارنده گوشی برتر لیتو امکان چرخش 360 درجه و یا قرار گرفتن در حالت عمودی و افقی را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد که در هنگام رانندگی آسودگی خاطر بالایی برای آن ها فراهم می آورد. این محصول باکیفیت ارتفاعی برابر با 8 سانتی متر داشته و وزن آن تنها در حدود 280 گرم است. بنابراین وزن آن به هیچ عنوان باعث جدا شدن از سطوح و افتادنش نخواهد شد. همچنین در حین استفاده از این پایه نگهدارنده، شما برای بهره گیری از درگاه شارژ یا درگاه AUX گوشی هوشمند خود هیچ محدودیتی نخواهید داشت.

پایه نگهدارنده گوشی موبایل لیتو مدل LR-37

پایه نگهدارنده گوشی موبایل لیتو مدل LR-37، یک محصول بسیار کوچک و جمع وجور است که گوشی هوشمند شما را از طریق آهنربایی که دارد، به خوبی نگه می دارد. این محصول خوش ساخت برای نگهداری از انواع گوشی های هوشمند مناسب خواهند بود. این مدل از سری محصولات سیلیکونی است که به آسانی به داشبورد یا شیشه جلوی خودرو متصل خواهد شد. همچنین این پایه امکان چسبیدن و محکم قرار گرفتن روی دیگر سطوح نسبتا صاف مانند میز را هم خواهد داشت. برای استفاده از هولدر LR-37 LEITU کافی است پایه را با استفاده از چسب زیر آن به داشبورد خودرو متصل کنید.

از دیگر ویژگی های این پایه نگهدارنده می توان به امکان تنظیم زاویه و چرخش 360 درجه آن اشاره کرد. این قابلیت به شما امکان تماشای صفحه نمایش گوشی موبایل را در زوایای مختلف می دهد و در عکاسی سلفی هم بسیار کاربردی است. این پایه نگهدارنده گوشی برتر لیتو حدود 50 گرم وزن دارد و ابعاد آن به 70 در 70 در 50 میلی متر می رسد. طراحی این پایه نگهدارنده به گونه ای است که می توان بدون دردسر، سیم شارژر و حتی هندزفری را هم به گوشی هوشمند شما متصل کرد. اگر هنگام رانندگی از تماس های ویدیویی یا اپلیکیشن های مسیریابی استفاده می کنید، با کمک این محصول رانندگی ایمن تری خواهید داشت.

نگهدارنده گوشی موبایل لیتو مدل LR-26

یکی دیگر از محصولات بادوام و قیمت مناسب لیتو در بازار، پایه نگهدارنده مدل LR-26 است که با کیفیت خوبش توانسته نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند. این پایه نگهدارنده گوشی برتر لیتو از پلاستیک TPU تولید شده و همین عامل نیز موجب شده تا وزن بسیار سبک 100 گرمی داشته باشد. این محصول که به دریچه کولر خودروی شما متصل می شود، مقاومت بسیار بالایی دارد و گوشی شما را در برابر تکانه های خودرو در حین حرکت محکم نگه می دارد.

بخش داخلی بازوها و همچین بدنه این پایه نگهدارنده گوشی، علی رغم پلاستیکی بودن بسیار نرم و لطیف است و هیچ آسیبی به بدنه گوشی هوشمند شما نمی زند. این پایه نگهدارنده قابلیت چرخش 360 درجه ای را به کاربران ارائه می دهد و آن ها می توانند از این محصول در هر حالتی که دوست دارند، استفاده کنند. بازوهای این محصول قدرت بسیار مناسبی دارند و به طور کاملاً ایمن گوشی هوشمند شما را به شکل ثابت نگه می دارند.

نگهدارنده گوشی موبایل لیتو مدل LR-15

پایه نگهدارنده گوشی موبایل لیتو مدل LR-15 که محبوبیت بسیار خوبی میان کاربران پیدا کرده، با بادکش های لاستیکی بسیار قوی قابلیت چسبندگی بر روی هر سطحی از جمله داشبورد خودرو، شیشه جلویی اتومبیل، میز کار و غیره را خواهد داشت. جنس بدنه این پایه نگهدارنده گوشی برتر لیتو از پلاستیک بوده و در قسمت گیره ای از پوشش سیلیکون برای جلوگیری از لیز خوردن گوشی هوشمند استفاده شده است. با بهره گیری از این هولدر، امکان چرخش 360 درجه و یا قرار دادن گوشی در حالت عمودی و افقی میسر می شود که در هنگام رانندگی آسودگی خاطر بالایی برای راننده فراهم می آورد.

این پایه نگهدارنده موبایل برای گوشی های هوشمند با سایز حدبیشتر 6.5 اینچی مناسب است و آن را به طور کاملاً ایمن نگه می دارد. وزن این محصول حدود 90 گرم است و ابعاد آن نیز به 70 در 70 در 100 میلی متر می رسد. با استفاده از این پایه نگهدارنده، شما می توانید در حین رانندگی گوشی هوشمند خود را شارژ کنید و یا آن را با استفاده از کابل AUX به ضبط خودروی خود متصل کنید. بنابراین هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

نگهدارنده گوشی موبایل لیتو مدل LR-31

می رسیم به پایه نگهدارنده گوشی موبایل لیتو مدل LR-31. این محصول که با استفاده از آهنربا گوشی هوشمند شما را نگه می دارد، توانسته رضایت بیش از 75 درصد از خریدارانش در خبرنگاران را به دست بیاورد. درون بسته این پایه نگهدارنده یک قطعه فلزی و یک قطعه فومی وجود دارد که قطعی فومی به پشت هولدر چسبیده و جهت چسباندن هولدر به مکان های مختلف به کار می رود. این قطعه فومی چسبندگی بالایی داشته و به خوبی پایه نگهدارنده را در سر جای خود ثابت نگه می دارد.

شما باید قطعه فلزی دیگر را به پشت گوشی هوشمند خود بچسبانید تا پس از نزدیک شدن به هولدر به خوبی مهار شود. این هولدر از 4 آهنربای قدرتمند تشکیل شده که قادر است دستگاه متصل به خود را به خوبی در هر شرایطی با ثبات بالا نگه دارد. کاربران قادرند از این پایه نگهدارنده گوشی برتر لیتو برای نگهداری گوشی های هوشمند با حدبیشتر ابعاد 7 اینچی بهره ببرند. این محصول طراحی زیبا و جمع و جوری دارد و فضای بسیار کمی را اشغال می کند. همچنین این هولدر در برابر خوردگی، اکسید شدن و خطوخش مقاومت بالایی دارد.

پایه های نگهدارنده گوشی برتر لیتو؛ سخن پایانی

از آنجایی که گوشی های هوشمند جز جدایی ناپذیر زندگی روزمره ما شده اند، بنابراین نیاز داریم که از ابزارهایی برای استفاده راحت تر و ایمن تر از آن ها به خصوص هنگام رانندگی بهره ببریم که پایه های نگهدارنده، انتخاب بسیار مناسبی در این زمینه خواهد بود. در این مقاله به معرفی و بررسی 10 پایه نگهدارنده گوشی برتر لیتو در بازه های قیمتی مختلف پرداختیم تا برای انتخاب بهترین گزینه خرید از این محصولات این برند، وقت زیادی را صرف نکنید.

آیا شما تا به حال از پایه های نگهدارنده گوشی لیتو استفاده کرده اید؟ منتظر تجربیات ارزشمند شما در این زمینه هستیم.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 مهر 1402 بروزرسانی: 13 مهر 1402 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1465

به "راهنمای خرید پایه نگهدارنده گوشی لیتو؛ معرفی 10 مدل مقاوم و کارآمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید پایه نگهدارنده گوشی لیتو؛ معرفی 10 مدل مقاوم و کارآمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید