تور چین ارزان: تصویر ، قاب جالب موبایل آل پاچینو!

به گزارش مجله فان پی سی، جیسون موموآ بازیگر هالیوود عکسی در اینستاگرامش منتشر کرد که در آن تصویری از خودش سر میز شام به همراه آل پاچینو برای جشن افتتاحیه یک گالری نقاشی از جولین اشنابل بود.

تور چین ارزان: تصویر ، قاب جالب موبایل آل پاچینو!

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

جیسون موموآ بازیگر هالیوود به تازگی عکسی در اینستاگرامش منتشر نموده که ظاهرا تصویری معمولی از خودش سر میز شام به همراه آل پاچینو بود، اما نکته جالبی در این عکس وجود داشت که خبرساز شده است.

هر زمان که گروهی از ستاره های هالیوودی برای یک رویداد صمیمی یا شام دور هم جمع می شوند، عکس ها به سرعت در فضای مجازی پخش می شوند. تماشا چهره های هالیوودی در زندگی روزمره که عادت نموده ایم آن ها را فقط روی صفحه نمایش و فرش قرمز ببینیم، همواره مجذوب کننده است.

حالا به تازگی جیسون موموآ بازیگر هالیوود عکسی در اینستاگرامش منتشر کرد که در آن تصویری از خودش سر میز شام به همراه آل پاچینو برای جشن افتتاحیه یک گالری نقاشی از جولین اشنابل بود.

در نگاه اول، این یک عکس نسبتاً معمولی است که یک میز به هم ریخته با لیوان ها و بشقاب های خالی را نشان می دهد. اما پس از آنالیز بیشتر، این عکس یک واقعیت کاملاً بامزه را در خصوص پاچینو نشان می دهد: او یک قاب گوشی با طرح شرک دارد.

ماری بردی، تهیه کننده شبکه های اجتماعی چک خالی اولین کسی بود که به قاب گوشی این بازیگر که روی میز مقابل او قرار گرفته است اشاره نمود.

او با اشاره به هدفون های سیمی دائماً درهم تنیده پاچینو که اغلب از عکس های پاپاراتزی در فضای مجازی منتشر شده اند، می نویسد: هدفون های آل همچنان نمادین هستند. اما توجه شما را به عکس روی آیفون او جلب می کنم.

بردی عکسی بزرگنمایی شده از آیفون 13 آل پاچینو را منتشر کرد که با وجود رزولوشن پایین، نشان می دهد که پاچینو از یک قاب گوشی طراحی شده با کلاژ جالبی از شرک استفاده می نماید.

کاربران توییتر از افشاگری بردی متعجب شدند، احتمالاً به این علت که این قاب برای یک دانش آموز هدایت مناسب تر به نظر می رسد تا یک بازیگر افسانه ای؛ اما با توجه به بازخورد هایی که این عکس در فضای مجازی دریافت نموده است، معین است که این عکس پاچینو را دوست داشتنی تر نموده است.

یکی از کاربران توییتر نوشت: پاچینو با قاب گوشی شرک هم افسانه ای است.

منبع: همشهری / variety

منبع: فرادید
انتشار: 29 خرداد 1401 بروزرسانی: 29 خرداد 1401 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1240

به "تور چین ارزان: تصویر ، قاب جالب موبایل آل پاچینو!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور چین ارزان: تصویر ، قاب جالب موبایل آل پاچینو!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید