من، زهره برنده جایزه بهترین فیلم بلند از جشنواره فیلم های مستقل رومانی شد

به گزارش مجله فان پی سی، تهران (پانا) - فیلم سینمایی من، زهره در ادامه پیروزیت های بین المللی خود پیروز به کسب جایزه بهترین فیلم بلند سینمایی از جشنواره فیلم های مستقل سیمفست رومانی شد.

من، زهره برنده جایزه بهترین فیلم بلند از جشنواره فیلم های مستقل رومانی شد

به گزارش روابط عمومی فیلم، من، زهره به کارگردانی و تهیه کنندگی سیامک ابراهیمی و نویسندگی نیکو بستانی که پیش از این در جشنواره بین المللی دوربان آفریقای جنوبی حضور پیدا نموده بود، در دومین حضور بین المللی خود پیروز به کسب جایزه بهترین فیلم بلند از جشنواره فیلم سیمفست simfest شد.

هفدهمین دوره از جشنواره بین المللی پخش کنندگان تلویزیونی و تهیه کنندگان مستقل - سیمفست simfest به صورت برخط (آنلاین) از 14 تا 20 سپتامبر 2020 در کشور رومانی برگزار گردید. این رویداد از معدود جشنواره های تلویزیونی-مسابقه ای در اروپا است که محل گردهمایی متخصصان تلویزیون، تهیه کنندگان مستقل و علاقه مندان به این حوزه از سراسر دنیا محسوب می گردد. سیمفست سال جاری به دلیل شرایط کرونا به صورت برخط (آنلاین) برگزار گردید.

فیلم ایرانی من، زهره که در این رویداد دنیای پیروز به کسب جایزه شد، اولین تجربه فیلمسازی سیامک ابراهیمی است که پس از پنج سال تحقیق در زمینه زندگی زنان ورزشکار ایرانی دست به فراوری این اثر زده است.

من، زهره که به صورت سکانس پلان فیلمبرداری شده است، داستان ساعت های آخر زندگی یک ورزشکار را قبل از مهاجرت روایت می نماید.

ملیسا ذاکری که نقش آفرینی در آثاری چون کوچه بی نام، مادری، آباجان و مردی که اسب شد بر عهده داشت؛ در نقش اصلی این فیلم جلوی دوربین رفته است.

فرانک مرادی، شیرین آقاکاشی، سروش طاهری، سجاد بابایی، آریا دلفانی، فریماه مسگرنیا، علیرضا شریعتی، سجاد علی خانی، یاسمین فرخ زا و ارسام غریب از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 507

به "من، زهره برنده جایزه بهترین فیلم بلند از جشنواره فیلم های مستقل رومانی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "من، زهره برنده جایزه بهترین فیلم بلند از جشنواره فیلم های مستقل رومانی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید