خبرنگاران 9 هزار و 761 نفردوره آموزش فنی و حرفه ای در استان مرکزی ارایه شد

به گزارش مجله فان پی سی، اراک - خبرنگاران - مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی گفت: 9 هزار و 761 نفردوره آموزش فنی و حرفه ای با هدف راهنمایی موثر اشتغال نیمه نخست سال جاری در این استان برگزار گردید.

خبرنگاران 9 هزار و 761 نفردوره آموزش فنی و حرفه ای در استان مرکزی ارایه شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات اقامت تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

منصور جلیلوند روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه کرد: سه هزار و 231 نفردوره امسال در مراکز ثابت آموزش فنی و حرفه ای استان برگزار شده است.

وی گفت:519 نفردوره امسال آموزش مهارتی در بخش سیار شهری را فرا گرفتند و این مهارت ورزی در قالب 242 نفردوره روستایی نیز صورت گرفته است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی گفت: پادگان ها، زندان و ندامتگاه های استان نیز با آموزش یک هزار و 340 نفردوره در فهرست آموزش امسال فنی و حرفه ای قرار گرفته است.

جلیلوند اضافه کرد: فنی و حرفه ای استان آموزش مهارت برای ساکنان سکونت گاه های غیررسمی استان را فراموش نکردند و نیمه نخست امسال 133 نفردوره برای اهالی ساکن در این مناطق حاشیه برگزار شده است.

وی گفت: مهارت آموزی برای کارگران شاغل در واحدهای صنعتی و تولیدی و نیز مراکز جوار کارگاهی استان نیز در امسال به ترتیب برای 494 و 883 نفر دوره ارایه شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی گفت: مراکز علمی و دانشگاهی استان یکی از مراکز هدف آموزش مهارت به شمار می رود که تا به امروز 145 نفر دوره برگزار شده است.

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی با بیش از 240 آکادمی آزاد و 21 مرکز دولتی کار آموزش مهارت های مختلف را در این استان برعهده دارد.

استان مرکزی یکی از قطب های مهم کشور در حوزه صنعت و خدمات در قلب کشور قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 432

به "خبرنگاران 9 هزار و 761 نفردوره آموزش فنی و حرفه ای در استان مرکزی ارایه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 9 هزار و 761 نفردوره آموزش فنی و حرفه ای در استان مرکزی ارایه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید