حذف متقاضیان طرح ملی مسکن در صورت عدم واریزی ، تاخیر 12 هزار متقاضی در واریز آورده اولیه

به گزارش مجله فان پی سی، معاون وزیر راه گفت: عدم واریز وجه اولیه توسط متقاضیان طرح مسکن ملی به معنای انصراف است. هم اکنون حدود 12هزار متقاضی در واریز آورده اولیه خود تأخیر دارند.

حذف متقاضیان طرح ملی مسکن در صورت عدم واریزی ، تاخیر 12 هزار متقاضی در واریز آورده اولیه

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت ارزان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم، محمود محمودزاده با اعلام این که عمده افتتاح های طرح ملی مسکن سال آینده انجام می گردد، اظهار کرد: بعضی واحدهای طرح ملی مسکن هفته دولت افتتاح می گردد. افتتاح بعضی واحدهای به جامانده مسکن مهر (حدود 38 هزار واحد) و همچنین طرح ملی مسکن بخشی از برنامه های هفته دولت در بخش مسکن است.

وی با یادآوری این که معین تکلیف ثبت نام نمایندگان طرح اقدام ملی مسکن در استان ها اجرا شده است، توضیح داد: افرادی که فرم ج آن ها قرمز بوده و عدم مالکیت آنها محرز شناخته شده به چرخه اقدام ملی مسکن باز می گردند.

وی از معین تکلیف تمامی ثبت نام شدگان طرح ملی مسکن تا خاتمه شهریور سال جاری اطلاع داد و گفت: فقط افرادی که واجد شرایط واقعی هستند در این طرح باقی می مانند و رد صلاحیت شده ها در صورتی که نتوانند مدارک مستدلی ارایه نمایند از این گردونه خارج خواهند شد.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی اضافه نمود: افرادی که تایید شرایط نهایی شده و نسبت به واریز وجوه اعلام شده به بانک برای افتتاح حساب اقدام ملی، اقدام می نمایند در پروژه می مانند. بدین معنا، کسانی که در مهلت معین شده نسبت به افتتاح حساب و واریز وجه نیز اقدام ننمایند جزو حذف شدگان طرح اقدام ملی مسکن به شمار می فرایند.

  • اعلام زمان تحویل واحدهای مسکن ملی | امکان پرداخت مرحله دوم ودیعه مسکن وجود دارد؟
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 242

به "حذف متقاضیان طرح ملی مسکن در صورت عدم واریزی ، تاخیر 12 هزار متقاضی در واریز آورده اولیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف متقاضیان طرح ملی مسکن در صورت عدم واریزی ، تاخیر 12 هزار متقاضی در واریز آورده اولیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید