تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه حکیم سبزواری و مرکز نخبگان وظیفه به امضا رسید

به گزارش مجله فان پی سی، تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه حکیم سبزواری و مرکز نخبگان و استعداد های برتر وظیفه با هدف به کارگیری این دسته از سربازان در برنامه های پژوهشی پیشرفته به امضا رسید.

تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه حکیم سبزواری و مرکز نخبگان وظیفه به امضا رسید

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه حکیم سبزواری و مرکز نخبگان و استعداد های برتر وظیفه به امضا رسید.

این تفاهم نامه همکار با هدف به کارگیری از نخبگان وظیفه در برنامه های پژوهشی پیشرفته در سازمان ها، دانشگاه ها، آزمایشگاه تحقیقاتی امضا شده است.

همچنین اطمنیان از تکمیل تربیت علمی-فنی صحیح نخبگان وظیفه و بهره گیری از آنان در انجام پژوهش های علمی و فنی پیشرفته در جهت دستیابی به اهداف و انجام ماموریت سازمان های به کارگیرنده به صورت روشمند و هوشمندانه، از دیگر اهداف این تفاهم نامه بوده است.

تامین نیروی تخصصی سرباز نخبه برای دانشگاه توسط مرکز نخبگان و استعداد های برتر وظیفه، انجام طرح های پروژه های پژوهشی مشترک مورد علاقه طرفین برای کیفیت بخشی در به کارگیری نخبگان وظیفه، مبادله اطلاعات آماری گزارش های تحلیلی دوره ای و مشارکت و حمایت از نشست ها و همایش های تخصصی طرفین برابر رویه های مورد توافق از جمله زمینه های همکاری مشترک در این تفاهم نامه است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 تیر 1400 بروزرسانی: 8 تیر 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 848

به "تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه حکیم سبزواری و مرکز نخبگان وظیفه به امضا رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه حکیم سبزواری و مرکز نخبگان وظیفه به امضا رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید