برگزاری کنفرانس ملی نهج البلاغه در 28 و 29 آذرماه در یزد

به گزارش مجله فان پی سی، به گزارش خبرنگار خبرنگاران (ایبنا) در یزد، احمد محتشمی ظهر چهارشنبه در نشست خبری از برگزاری کنفرانس ملی نهج البلاغه به میزبانی دانشکده فنی و حرفه ای امام علی (ع) یزد اطلاع داد.

برگزاری کنفرانس ملی نهج البلاغه در 28 و 29 آذرماه در یزد

وی اضافه نمود: این کنفرانس با عنایت به رسالت ذاتی ما برای ساماندهی فعالیت های اشتغالزایی و بعلاوه رسالت فرهنگی و بینشی دانشگاه بر اساس مبانی اصیل تفکر اسلامی برگزار می گردد.

رئیس دانشکده فنی و حرفه ای امام علی (ع) یزد ادامه داد: این رویداد علمی و تخصصی با رویکرد کار و فراوری و نقش آن در تعالی جامعه مطرح شده است.

محتشمی بیان نمود: کنفرانس ملی نهج البلاغه در تاریخ 28 و 29 آذرماه مقارن با روز وحدت حوزه و دانشگاه در یزد برگزار می گردد.

وی گفت: این رویداد با حمایت مرکز علمی و حوزوی معتبر کشور و استان برگزار می گردد که دانشگاه های مطرح استان و مراکز مرتبط با حوزه های علمیه کشور و نهج البلاغه از جمله این مراکز هستند.

رئیس دانشکده فنی و حرفه ای امام علی (ع) یزد گفت: در این رویداد علمی پذیرش مقالات و داوری آن ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است که کمیته علمی آن نیز از اساتید و متخصصان این حوزه تشکیل شده است.

وی گفت: هدف اصلی نگاه عمیق به کتاب نهج البلاغه و ایجاد رویکرد تازه در کار و فراوری است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 7 تیر 1402 بروزرسانی: 7 تیر 1402 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1434

به "برگزاری کنفرانس ملی نهج البلاغه در 28 و 29 آذرماه در یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری کنفرانس ملی نهج البلاغه در 28 و 29 آذرماه در یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید