تغییر خط فراوری 40 واحد صنعتی برای مقابله با کرونا

به گزارش مجله فان پی سی، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران گفت: 40 واحد فراوریی در استان تهران، خطوط خود را برای فراوری مواد بهداشتی و درمانی مرتبط با کرونا تغییر داده اند و 52 واحد دیگر نیز ظرفیت فراوری خود را افزایش داده اند.

تغییر خط فراوری 40 واحد صنعتی برای مقابله با کرونا

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از شاتا، صابر پرنیان اضافه نمود: در بخش فراوری اقلام و کالا های مرتبط با درمان و پیشگیری از بیماری کرونا یاری های ویژه ای داشتیم و در این راستا مجوز تغییر خطوط فراوریی برای فراوری مواد ضدعفونی و شوینده و ماسک را خارج از بروکراسی اداری و در سریع ترین زمان ممکن صادر کردیم.

وی اضافه نمود: در فراوری مواد ضدعفونی نماینده (دست، پوست و سطوح) و شوینده احتیاج بازار به صورت کامل مرتفع شده و هیچ احتیاجی در بازار وجود ندارد و در استان تهران نیز متعاقب کشور هیچ مسئله ای نداریم.

پرنیان در مورد فراوری ماسک نیز گفت: در فراوری ماسک شاهد افزایش فراوری و افزایش خطوط فراوریی بوده ایم، به عنوان نمونه در شهرک نصیر آباد یک واحد فراوری ماسک داشتیم که الان به 5 واحد افزایش یافته است و در این هفته 4 خط فراوری جدید ماسک نیز توسط فراورینمایندگان اضافه می گردد.

وی اضافه نمود: تمهیدات و هماهنگی های لازم برای تردد کارگران و کارفرمایان به واحد های فراوریی بدون هیچ گونه مسئله ای اجرا شده است و در این راستا معرفی نامه ها و کارت های شناسایی صادر شده است.

تدوین پروتکل بهداشتی ویژه برای شهرک های صنعتی

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران با اعلام اینکه پروتکل بهداشتی ویژه ای برای شهرک ها و محیط های صنعتی آماده و اطلاع رسانی شده است، اعلام کرد: 80 بافت صنعتی و شهرک صنعتی دولتی و غیردولتی داریم که حدود 400 هزار نفر اشتغال مستقیم دارند و در ورودی این بافت ها و شهرک های صنعتی تست غربالگری انجام می گردد و حتی در ورودی واحد های صنعتی نیز تست غربالگری داریم.

درمانگاه های شهرک های صنعتی فعال شده است

پرنیان با بیان اینکه شهرک های صنعتی به صورت مداوم ضدعفونی می گردد، گفت: HSE شهرک ها و واحد های صنعتی برنامه های آموزشی دارند که به صورت هماهنگ کار می نمایند و درمانگاه های شهرک ها نیز فعال شده است که با شبکه های بهداشت و درمان شهرستان ها ارتباط برقرار نموده اند.

وی با اشاره به جلسه ای که با منتخبین صنعتگران و صنوف فراوریی استان تهران داشته است، اضافه نمود: در آن جلسه ضمن تجزیه و تحلیل آثار کرونا، مسائل مطروحه جمع بندی شد و راه چاره های لازم برای پیشنهاد به مراجع ذیربط ارایه شد.

فراورینمایندگان در حوزه تامین مایحتاج عمومی مردم هیچ مسئله ای ندارند

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران با اعلام اینکه فراورینمایندگان در حوزه تامین مایحتاج عمومی مردم هیچ مسئله ای ندارند، گفت: فراوری کشور با رعایت نکات ایمنی و پروتکل های بهداشتی مصوب بدون هیچ گونه مسئله ای تعطیل ناپذیر است و برنامه ای برای تعطیلی فراوری کشور وجود ندارد.

پرنیان اضافه نمود: اگر فراورینمایندگان عزیز مسئله ای را نیز مطرح نمایند به صورت ویژه و آنی مورد پیگیری قرار خواهیم داد و حتی بسته حمایتی ویژه ای را نیز برای شهرک های صنعتی طراحی می کنیم و تا 30 فروردین ماه از بسته جهش فراوری رونمایی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 104

به "تغییر خط فراوری 40 واحد صنعتی برای مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر خط فراوری 40 واحد صنعتی برای مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید