تست: شما کدام تصویر را انتخاب می کنید ؟

به گزارش مجله فان پی سی، خبرنگاران: در روانشناسی نوین، رنگ ها یکی از معیارهای سنجش شخصیت فرد به شمار می آید؛ چرا که هر یک از آن ها تأثیر خاص روحی و جسمی را در یک فرد باقی گذارده و نشانگر شرایط روانی و جسمی وی می باشد.

تست: شما کدام تصویر را انتخاب می کنید ؟

تست روان شناسی یکی از ابزارهای سنجش سلامت روان است تست روانشناسی تنها به وسیله یک متخصص بهداشت روان شامل روان پزشک، روان شناس یا روانکاو قابل ارزیابی و استفاده است تست روانشناسی استفاده از ابزارهای مختلف به متخصصان بهداشت روان این امکان را می دهد که دید بهتر نسبت به شخصیت مراجع داشته باشند تست های روانشناسی متعددی طراحی و اجرا نموده اند که اطلاعات مفیدی در خصوص شخصیت انسان عرضه می نماید تست های روانشناسی ترکیبات رنگی که به وسیله فرد انتخاب می گردد نمودی از شخصیت و ویژگی های روانی او است.

این تست نیز بر اساس روانشناسی رنگ هاتنظیم شده است. شما از تصاویر بالا، درختی را انتخاب می کنید که از نظر شکل و رنگ به سمت آن گرایش نشان می دهید. در واقع این رنگ ها، رنگ های فکر شما هستند. سپس می توانید بعضی از خصایص روانی خود را از زیر مطالعه نمایید. بدیهی است که این تست نمی تواند نسخه روانی معینی برای شما بپیچد اما می تواند در جهت شناخت هر چه بهتر فکرتان به شما یاری کند.

1- درخت بلوط نارنجی رنگ

شما یکی از افرادی هستید که نیمه پر لیوان را می بینید. برای شما زندگی یک ماجراجویی بزرگ سرشار از اتفاقات غیر منتظره است. در سال تازه اتفاقات رضایت بخشی در زندگی شما خواهد افتاد زیرا شما به تجربیات تازه علاقمند هستید و آمادگی هر نوع تغییری را دارید. هیچ وقت اجازه نمی دهید موقعیت، شما را محدود کند. اشتیاق زیادی به موفقیت های تازه دارید و هر کدام از این موفقیت ها شما را شگفت زده خواهد نمود.

2- درخت صنوبر سبزآبی رنگ

یکی از مهم ترین ویژگی های شما مستقل بودنتان است و هیچ محدودیتی نمی تواند در مسیری که انتخاب نموده اید قرار بگیرد. توانایی های هنری شما باعث افزایش عایدی شما در سال تازه می گردد. برای رسیدن به موفقیت در کار احتیاج نیست بیش از حد کوشش کنید. تنها کاری که باید بکنید این است که به اصول و عقاید خودتان پایبند بمانید تا خیلی زود به آنچه که می خواهید برسید.

3- درخت افرا قرمز رنگ

شما فردی احساساتی هستید و بیشتر از آدم های دیگر به خودتان و دنیای اطرافتان فکر می کنید. در سال تازه فردی وارد زندگی تان می گردد که یک رابطه عاشقانه متعادلی با او برقرار خواهید کرد. به ندرت احساس کسلی می کنید و زندگی شیرین تر و ماجرایی تر می گردد.

4- درخت توسکا سبز رنگ

اهل عمل هستید و بودن با شما که فرد قابل اعتمادی هستید بسیار آرام بخش است. با این که فردی قوی هستید باز هم دوست ندارید دیگران به شما به چشم یک فرد حساس و احساساتی نگاه نمایند. به همین علت ارتباط برقرار کردن با جنس مخالف برای شما کمی سخت است. در سال تازه اتفاقات خوبی در پیش رو دارید و با فردی آشنا می شوید که مهربان بودن شما را تحسین می نماید و از آن سوء استفاده نمی نماید.

5- درخت مورد آبی رنگ

فردی با اعتماد به نفس هستید و همه چیز در زندگی شما تحت کنترل است. به شانس اعتقادی ندارید و همواره به مهارت های خودتان تکیه می کنید. هیچ کاری را به تعویق نمی اندازید و تنها زمانی که کاری را به انجام برسانید رضایت دارید. اطرافیانتان احساس می نمایند که شما انسانی قوی هستید به همین علت شما را دوست دارند. در سال تازه پیشرفت های زیادی خواهید داشت.

6- درخت آلو پسته ای رنگ

انسانی آرام و منطقی هستید و دوست دارید با دوستانتان وقت بگذرانید. اما از تنها بودن هم لذت می برید. گاهی اوقات برای فکر کردن به مفهوم زندگی و دور شدن از دنیای بیرون به تنهایی احتیاج دارید. درست است که دوست دارید فضای خصوصی تان را حفظ کنید اما یکی از اتفاقات مهمی که در سال تازه برای شما خواهد افتاد روبرو شدن با شخصی است که با او ارتباط عاطفی برقرار خواهید کرد.

7- درخت زیرفون صورتی رنگ

شما فردی با اعتماد به نفس و تحلیل گر هستید که مردم می توانند به او اعتماد نمایند. حساسیت شما یاری می نماید همه چیز را به خوبی درک کنید. کسانی که به مقدار با دقت و حساس نیستند ممکن است شخصی را به سمت شما هل دهند که برای شما قابل تحسین است. برای این شخص فرهنگ نقش بسیار مهمی دارد.

8- درخت شاه بلوط جگری رنگ

دیگران تصور می نمایند شما فردی رویاپرداز و رمانتیک هستید و هیچوقت دوست ندارید کاری را با عجله انجام دهید. هر چیزی که حستان می گوید برای شما مهم است. وقتی با افرادی که هیچ اعتقادی به احساس ندارند و تنها به عقلشان تکیه می نمایند قطع رابطه می کنید احتمال آشنا شدنتان با یک شخص خاص بیشتر می گردد. او نیز مثل شما یک انسان رویاپرداز است و ابراز احساسات شما را محدود نمی نماید.

9- درخت بید یشمی رنگ

شما فردی برون گرا هستید و از ریسک کردن و پذیرفتن مسئولیت کارهای عجیب نمی ترسید. روزمرگی شما را خسته می نماید و دوست دارید نقش های بزرگ را قبول کنید. شما فرد فعالی هستید و تغییرات سال تازه آن نقش رهبری را برای شما به ارمغان خواهند آورد. آن شهرتی که همواره انتظارش را داشتید در راه است.

اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید

منبع: پایگاه آموزشی، اطلاع رسانی و خبری طلا

منبع: رکنا
انتشار: 13 بهمن 1400 بروزرسانی: 13 بهمن 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1116

به "تست: شما کدام تصویر را انتخاب می کنید ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست: شما کدام تصویر را انتخاب می کنید ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید