بزرگترین رویداد فرهنگی خبرنگاران برگزار می گردد؛ هفتمین نمایشگاه آنلاین کتاب

به گزارش مجله فان پی سی، خبرنگاران برای هفتمین بار، نمایشگاه آنلاین کتاب را از 25 اردیبهشت تا 14 خرداد برگزار می نماید. این نمایشگاه، قدیمی ترین و بزرگترین نمایشگاه آنلاین کتاب است که خبرنگاران مجری و برگزار کننده آن است.

بزرگترین رویداد فرهنگی خبرنگاران برگزار می گردد؛ هفتمین نمایشگاه آنلاین کتاب

کرونا شیوه زندگی خیلی از افراد را دستخوش تغییر نموده است. آمار و ارقام افزایش فروش تعداد کتاب ها نشان می دهد دست کم نسبت به گذشته افراد بیشتری کتاب خوان شده اند. استقبال کاربران خبرنگاران از خرید آنلاین کتاب به فروردین 1400 باز می گردد. رکورد فروش کتاب در یک روز خبرنگاران با خرید بیش از 500 هزار جلد کتاب در 15 فروردین امسال شکسته شد.

خبرنگاران با تجربه بیشتر و بهتر خود در برگزاری جشنواره های فروش آنلاین، این بار هم برای هفتمین دوره عظیمترین نمایشگاه آنلاین کتاب را در روزهای کرونایی به مدت دو هفته از 25 اردیبهشت تا 14 خرداد برای علاقه مندان و خریداران کتاب برگزار می نماید.

پیشنهادهای ویژه در هفتمین نمایشگاه آنلاین کتاب خبرنگاران

این نمایشگاه با شعار یک دریا کتاب عظیمترین رویداد فرهنگی خبرنگاران و عظیمترین پویش خبرنگاران در سه ماهه اول سال 1400 محسوب می گردد.

تنوع بی نظیر

در هفتمین دوره نمایشگاه آنلاین کتاب خبرنگاران بیش از 80 هزار عنوان کتاب قابل مشاهده و خریداری است. این فرصتی بی نظیر برای تمام علاقه مندان و خوره های کتاب است که بتوانند از میان ناشران مختلف و متنوع دست به انتخاب بزنند. مقیاس عظیم این نمایشگاه، یک رکورد در فروش کتاب به صورت آنلاین محسوب می گردد که خبرنگاران از آن خود نموده است.

موضوعات متنوع

مانند نمایشگاه های فیزیکی کتاب که در دسته های موضوعی مختلف و متنوع، تقسیم بندی می شوند در هفتمین نمایشگاه آنلاین کتاب خبرنگاران هم بیش از 86 هزار عنوان کتاب در موضوعات مختلف قابل نمایش است. کاربران می توانند از میان دسته های عمومی، فلسفه و روان شناسی، تاریخ و جغرافیا، کودک و نوجوان، تکنولوژی و علم، زبان، شعر و ادبیات، هنر و سرگرمی و موضوعات دیگر دست به انتخاب بزنند.

حضور ناشران برگزیده

همکاری بسیار مناسب انتشارات برگزیده، شناخته شده و خوشنام ایران با خبرنگاران یکی از نقاط قوت و مثبت هفتمین دوره نمایشگاه آنلاین کتاب خبرنگارانست. در این نمایشگاه، ناشران تراز اول مانند نشر چشمه، نشر مرکز، نشر کوله پشتی، نشر نیلوفر، نشر روزبهان حضور دارند. بدون شک همیشه خرید از ناشران برگزیده و مترجمان حرفه ای، تضمین کننده کیفیت بالای کتاب خریداری شده است.

تخفیف های شگفت انگیز

نمایشگاه آنلاین کتاب خبرنگاران فرصت مناسبی برای سفارش و خرید کتاب های مورد علاقه با تخفیف های قابل توجه است. در هفتمین دوره از این نمایشگاه، کتاب های وارد شده به جشنواره تا 80 درصد تخفیف به فروش می رسند.

ارسال رایگان برای اولین سفارش

با آغاز موج چهارم کرونا، خبرنگاران برای تمامی خرید اولی ها امکان استفاده از دریافت رایگان سفارش ها به هر نقطه از ایران را فراهم کرد. با توجه به اینکه شرایط کرونایی همچنان در کشور برقرار است، هفتمین دوره نمایشگاه آنلاین کتاب خبرنگاران هم شامل این شرایط می گردد. بنابراین در صورتی که هر کاربر، بخواهد با خرید کتاب اولین سفارش خود را در خبرنگاران ثبت کند می تواند به صورت رایگان، کتاب های خود را دریافت کند.

راهنمای خرید کتاب

در صفحه اختصاصی نمایشگاه آنلاین کتاب خبرنگاران راهنمای مفیدی برای خرید حرفه ای کتاب هم وجود دارد. مخاطبان در این قسمت می توانند با مطالعه مطالب مفید درباره خرید کتاب، تجربه ای خوشایند در راستا خرید حرفه ای کتاب به دست آورند.

ایجاد تجربه خوشایند در خرید، اولویت خبرنگاران در برگزاری جشنواره های فروش است. خبرنگاران در کوشش است تا در تمامی شرایط به ویژه در دوران قرنطینه و کرونا که کمترین میزان خرید فیزیکی توصیه می گردد، با کنار هم آوردن همه ناشران و فروشندگان کتاب و هم فراهم کردن شرایط مناسب برای خرید کتاب، سهم خود را در یاری به افزایش سرانه مطالعه در کشور ایفا نماید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 تیر 1400 بروزرسانی: 18 تیر 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 866

به "بزرگترین رویداد فرهنگی خبرنگاران برگزار می گردد؛ هفتمین نمایشگاه آنلاین کتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین رویداد فرهنگی خبرنگاران برگزار می گردد؛ هفتمین نمایشگاه آنلاین کتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید