آغاز ثبت نام سازمان ها و نهاد ها برای دریافت بن کتاب در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران

به گزارش مجله فان پی سی، علیرضا اسماعیلی مطرح نمود: در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران سازمان ها و نهاد ها می توانند برای دریافت یارانه اعتباری خرید کتاب (بن کتاب) از روز چهارشنبه (بیست ونهم دی ماه 1400) در سایت Ketab.ir ثبت نام کنند.

آغاز ثبت نام سازمان ها و نهاد ها برای دریافت بن کتاب در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، ستادخبری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، علیرضا اسماعیلی (مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) اظهار کرد: ثبت نام یارانه اعتباری خرید کتاب از نمایشگاه مجازی کتاب تهران مختص سازمان ها و نهاد ها از فردا چهارشنبه (بیست ونهم دی ماه 1400) آغاز می شود و متقاضیان می توانند برای ثبت نام به نشانی Ketab.ir مراجعه کنند.

او در ادامه بیان نمود: امسال نیز همچون سال گذشته سازمان ها و نهاد ها می توانند با همکاری معاونت امورفرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای دریافت یارانه اعتباری خرید کتاب از نمایشگاه مجازی کتاب تهران، جهت تجهیز کتابخانه های نهاد ها و سازمان ها یا تامین منابع علمی مراکز دانشگاهی و آموزشی ثبت نام کنند.

وی افزود: همچنین در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران این امکان فراهم است تا سازمان ها و نهاد های مختلف برای افراد سازمان یا نهاد خود یارانه اعتباری خرید کتاب از این نمایشگاه را تهیه کنند.

علیرضا اسماعیلی در پایان با اشاره به این که یارانه اعتباری خرید کتاب روی کدملی اشخاص شارژ خواهد شد، گفت: این بن ها صرفا در ایام برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران قابلیت استفاده دارند و بدیهی است در صورت عدم استفاده از بن های مذکور پس از پایان نمایشگاه و تسویه با ناشران، مبالغ مصرف نشده عودت داده خواهد شد.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن ماه آغاز می شود و تا دهم بهمن ماه 1400 به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت. علاقه مندان برای بازدید و خرید کتاب می توانند به Ketab.ir مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 خرداد 1401 بروزرسانی: 24 خرداد 1401 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1236

به "آغاز ثبت نام سازمان ها و نهاد ها برای دریافت بن کتاب در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز ثبت نام سازمان ها و نهاد ها برای دریافت بن کتاب در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید