برنامه درسی روانشناسی عمومی مقطع کارشناسی ارشد به تصویب رسید

به گزارش مجله فان پی سی، دویست و نهمین جلسه شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست دکتر غلامعلی حدادعادل به منظور آنالیز برنامه درسی روانشناسی عمومی مقطع کارشناسی ارشد در سالن فرهنگ دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار گردید.

برنامه درسی روانشناسی عمومی مقطع کارشناسی ارشد به تصویب رسید

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، در جلسه 209 شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی شورای عالی انقلاب، دکتر حدادعادل گفت: علم شناسی و نفس شناسی دو جزء لاینفک در روانشناسی اسلامی است لذا مقتضی است این مبنا در درس روانشناسی اسلامی اصلاح گردد. بر این اساس در ادامه جلسه مصوب شد؛ درخصوص تبیین مبانی روانشناسی اسلامی تلفیق دروس روانشناسی اسلامی 1 و 2 در یک کارگروه آنالیز و نهایی گردد و نتیجه آن مورد تصویب شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی خواهد بود.

در این جلسه دکتر معتمدی؛ رئیس کارگروه روانشناسی و رئیس دانشگاه علامه طباطبایی ماحصل فعالیت کارگروه روانشناسی را تبیین کرد و نیز دروس اسلامی و بومی برنامه درسی روانشناسی عمومی از جمله مبانی روانشناسی اسلامی؛ علم شناسی و نفس شناسی، آسیب شناسی روانی تکیه بر رفتار بوم شناختی و آسیب شناسی روانی اجتماعی نوپدید به تفصیل مورد نقد و ارزیابی اعضای شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی نهاده شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 اسفند 1400 بروزرسانی: 29 اسفند 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1166

به "برنامه درسی روانشناسی عمومی مقطع کارشناسی ارشد به تصویب رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه درسی روانشناسی عمومی مقطع کارشناسی ارشد به تصویب رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید