باهنر: ایران دیگر جای آزمون و خطا ندارد

به گزارش مجله فان پی سی، دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با تاکید بر اینکه من جزو موافقان اقدامات مالی دولت هستم، گفت: قطعاً این جراحی مالی سخت و خطیر خواهد بود، اما باید به زودی انجام می شد.

باهنر: ایران دیگر جای آزمون و خطا ندارد

به گزارش ایسنا، محمدرضا باهنر طی سخنانی در جلسه ماهانه جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به اصلاح هدفمندی یارانه ها، گفت: در یک ماه اخیر رویداد سیاسی یارانه ها را داشتیم. بعضی موافق و بعضی مخالف بودند. عده ای بر این نظر بودند که باید بعد از اتمام تورم آغاز می شد.

وی با تاکید بر اینکه من جزو موافقان اقدامات مالی دولت هستم، اظهار کرد: قطعاً این جراحی مالی سخت و خطیر خواهد بود، اما می بایست به زودی انجام می شد. حالا کار هایی هست که باید برای پیشگیری از مسائل به شکل خردمندانه انجام گردد، حمایت هایی باید صورت بگیرد.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین یادآور شد: زمانی که یک بشکه نفت 50 دلار بود، در کشور سالیانه 150 میلیارد دلار مصرف می کردیم. اکنون که قیمت نفت 2.4 برابر شده، در کشور سالیانه 300 میلیارد دلار مصرف داریم.

باهنر توضیح داد: این انرژی باید رفاه مردم را بالا ببرد و فراوری را تقویت کند. با برنامه ریزی می توان 30 درصد صرفه جویی کرد به طوری که نه به رفاه مردم صدمه بزند نه فراوری.

وی با بیان اینکه خوشبختانه، تاکید نمود: آقای رئیسی کار خطیری را آغاز کرد. این کار احتیاج به شجاعت بسیاری داشت، چون ایران دیگر جای آزمون و خطا ندارد. اگر هرکدام از ما راه حل مناسبی داریم باید ارائه دهیم، نباید این برنامه دولت را تخریب کنیم.

وی با بیان اینکه دولت روحانی کشور را با تورم 40 درصدی تحویل داد، گفت: خدا را شکر که آقای رئیسی در حال عبور از این آزمون است و امیدواریم از درصد تورم کم گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 17 تیر 1401 بروزرسانی: 17 تیر 1401 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1256

به "باهنر: ایران دیگر جای آزمون و خطا ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باهنر: ایران دیگر جای آزمون و خطا ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید