اما استون و ویلم دفو در فیلم جدید یورگوس لانتیموس هم بازی خواهند شد

به گزارش مجله فان پی سی، اما استون و ویلم دفو در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم بیچارگان (Poor Things) به کارگردانی یورگوس لانتیموس هستند.

اما استون و ویلم دفو در فیلم جدید یورگوس لانتیموس هم بازی خواهند شد

یورگوس لانتیموس، کارگردان تحسین شده یونانی نامزد اسکار که با هفت فیلم بلند داستانی اش جوایز و افتخارات مهمی مانند جایزه ویژه هیأت داوران جشنواره فیلم کن 2015 و جایزه بهترین فیلم نامه از جشنواره فیلم کن 2017 را از آن خود نموده است، میخواهد طی ماه های آینده فیلم جدیدش را بر اساس رمانی به نام بیچارگان نوشته آلاسدِر گری با بازی ویلم دفو و اما استون جلوی دوربین ببرد. دفو تا به امروز همکاری با این کارگردان صاحب سبک نداشته، اما استون در فیلم تحسین شده سوگلی بازی نموده است.

  • بهترین نقش آفرینی های سینما در قرن 21 از نگاه نیویورکر

در خلاصه داستان کتاب بیچارگان آمده است: در این رمان هجوآلود، آلاسدِر گری با نگاهی به داستان فرانکشتاین، ماجراهای پرفراز و نشیب زندگی زن جوانی مبتلا به بیماری اروتومانیا (خودمعشوق پنداری) به نام بلا باکستر را روایت می نماید که توسط همسرش با مغز یک کودک پس از سانحه ای به زندگی بازگشته است.

سرچلایت پیکچرز و شبکه فیلم4 (Film4) وظیفه فراوری فیلم بیچارگان را برعهده دارند و تونی مک نامارا هم به عنوان فیلم نامه نویس آن انتخاب شده است. مک نامارا پیش از این داستان فیلم سوگلی را برای لانتیموس نوشته و در ماه های اخیر بارها به خاطر ساخت سریال کبیر تحسین شد. داستان بیچارگان همانند همکاری قبلی مک نامارا و لانتیموس در عصر ویکتوریایی رقم می خورد و تم های عشق، خودشناسی و جسارت های علمی بن مایه آن را تشکیل می دهند.

استون قرار است در نقش بلا باکستر ظاهر گردد، اما اطلاعات دقیقی از نقش دفو در دسترس نیست. ولی انتظار داریم این بازیگر شصت وپنج ساله به عنوان دانشمند دیوانه فیلم و همسر بلا باکستر نقش آفرینی کند.

فیلم های یورگوس لانتیموس اغلب در دنیا هایی دیستوپیایی (پادآرمان شهری) یا هجوآلود رقم می خورند که بر خلاف ظاهر ناآشنایشان در باطن شباهت های بسیار زیادی به دنیا معاصر دارند. موضوعات و دغدغه های انسانی همانند عشق، انتقام و تنفر نقش بسزایی در فیلم های او دارند. لانتیموس با سوگلی مقداری رویه فیلم سازی خود را تغییر داد و از روایت قصه هایی مبتنی بر آموزه های اسطوره های یونان باستان با فرمی جدید و بدیع در فیلم های خرچنگ و کشتن گوزن مقدس به سراغ تصویرگری داستانی بر اساس خشونت پنهان زنانه و نقد ساختارهای حکومتی از گذشته تا به امروز رفت. این طور که پیداست بیچارگان هم دنباله روی سوگلی خواهد بود.

منبع: Syfy

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 698

به "اما استون و ویلم دفو در فیلم جدید یورگوس لانتیموس هم بازی خواهند شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اما استون و ویلم دفو در فیلم جدید یورگوس لانتیموس هم بازی خواهند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید