اطلاعیه سازمان تبلیغات اسلامی در مورد بعضی شایعات

به گزارش مجله فان پی سی، سازمان تبلیغات اسلامی با انتشار اطلاعیه ای نسبت به شایعات مطرح شده در رابطه با این سازمان واکنش نشان داد.

اطلاعیه سازمان تبلیغات اسلامی در مورد بعضی شایعات

متن این اطلاعیه به این توضیح است:

قریب به یک سال است که چند کانال و حساب کاربری ظاهراً بی هویت مطالبی را به سازمان تبلیغات اسلامی، دفتر رهبر معظم انقلاب، شخصیت های انقلابی و… نسبت می دهند. این مطالب به صورت سازماندهی شده به وسیله یک مجموعه سایبری در فضای رسانه های اجتماعی توزیع می گردد. رویه ما تا به امروز سکوت و دوری از حاشیه و صبر برای برملا شدن مطالب کذب و بی اساس بوده است؛ چرا که معتقدیم باید همه توان خود را صرف کار کنیم و از فرصت سوزی بپرهیزیم.

هویت متولیان این مجموعه ها و حامیان آن ها برای ما و دستگاه های اطلاعاتی و فعالان مؤثر فضای مجازی معین است و متأسفانه بعضی جریان ها و افراد و کارمندان نهادهای عمومی و دولتی هم در این شایعه پردازی ها نقش دارند، هرچند ما تخلف تعداد محدودی از افراد آن دستگاه را متوجه کلیت آن مجموعه ها نمی دانیم ولی حمایت مادی و معنوی از دروغ گویان و صرف هزینه های اقتصادی به وسیله این افراد و با پوشش آن دستگاه ها، ضایع کردن بیت المال است. دستگاه های مسئول می بایست در این زمینه جوابگو باشند و به وظایف خود عمل نمایند.

در مورد بعضی شایعات اخیر به اطلاع می رساند کارمندان سازمان تبلیغات اسلامی در چارچوب قوانین اداری و استخدامی و یا قراردادهای کاری معین فعالیت می نمایند و نسبت دادن نام کارمند سازمان تبلیغات اسلامی به هر فعال فضای مجازی یا کنشگر فرهنگی دینی، ناصواب و تلاشی برای تداوم پروژه تخریب علیه سازمان تبلیغات اسلامی است که از طرف دروغگویان گاهی با نسبت دادن افراد و گاهی با نسبت دادن مجموعه ها دنبال می گردد.

به علت درخواست های فراوان علما، نخبگان، فعالین فرهنگی و هنری و کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی، واحد حقوقی سازمان مأمور شده است که این موضوع را دنبال نموده و فرآیند آن و نتیجه نهایی را به صورت علنی منعکس کند.

منبع: فرارو
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 899

به "اطلاعیه سازمان تبلیغات اسلامی در مورد بعضی شایعات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعیه سازمان تبلیغات اسلامی در مورد بعضی شایعات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید