آبروی شیائومی رفت: گارانتی تعویض از خرید خودروی تازه، بیشتر طول می کشد!

به گزارش مجله فان پی سی، شیائومی SU7 که اخیراً سر و صدای زیادی به پا نموده بود، دست مالکان خود را در پوست گردو گذاشته است! در مدت کوتاهی پس از تحویل این خودروی برقی تازه، مشکلاتی عجیب گریبان گیر مالکان شده است.

آبروی شیائومی رفت: گارانتی تعویض از خرید خودروی تازه، بیشتر طول می کشد!

امیرمسعود عابدین- به تازگی صاحب یک دستگاه شیائومی SU7 آبی روشن پس از طی کردن 39 کیلومتر مسافت، سرگردان مانده و گفته می گردد که خودرو برای تجزیه وتحلیل باید به کارخانه بازگردانده گردد و معین گردد که آیا می توان آن را تعمیر کرد یا خیر.

این خودرو ناگهان در میانه بزرگراه خاموش شد و مالک مجبور شد آن را کنار بکشد. پیغامی روی نمایشگر کیلومترشمار، هشداری را ارائه می کرد که خودرو در شرف توقف است و به راننده می گفت که خود را کنار بکشد و با مرکز خدمات آنلاین شرکت تماس بگیرد. سپس پیغام دوم ظاهر شد، مبنی بر اینکه سیستم درایو (موتور الکتریکی محرک) معیوب است. در نهایت خودرو به مراکز شیائومی فرستاده شد.

به گزارش خبرنگاران ، مرکز فروش هم نتوانست مشکل را تشخیص دهد و به مالک خبر داد که خودرو باید به کارخانه بازگردانده گردد تا مسئله را تشخیص دهند. مالک نمی خواهد که خودرو تعمیر گردد و در عوض، خواهان اعمال گارانتی شده و یک SU7 کاملاً نو درخواست نموده است. بااین حال، گفته می گردد که این امر غیرممکن است، چرا که تمام مدل هایی که در حال حاضر مونتاژ می شوند، از قبل صاحبان اختصاصی خود را دارند و او باید سفارش نوی بدهد.

تخمین زده می گردد که شیائومی از زمان عرضه این خودرو در چند ماه پیش، بیش از 10 هزار دستگاه SU7 فراوری نموده است. مالکان دیگر مسائل مختلفی مانند مسائل رنگ را گزارش نموده اند، درحالی که بعضی در خصوص کارایی سیستم کنترل کشش خودرو تردیدهایی را مطرح نموده اند.

اخیراً شیائومی مجبور شد اذعان کند که سیستم ترمز اضطراری اتوماتیک (AEB) در سرعت بیش از 135 کیلومتر بر ساعت دیگر کار نمی کند و تا زمانی که به روزرسانی از راه دور به کار گرفته نگردد، غیرفعال می ماند.

54322

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 23 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1403 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1477

به "آبروی شیائومی رفت: گارانتی تعویض از خرید خودروی تازه، بیشتر طول می کشد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آبروی شیائومی رفت: گارانتی تعویض از خرید خودروی تازه، بیشتر طول می کشد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید