قیمت FMC SX5 خودروسازی شرکت فردا در بازار آزاد

به گزارش مجله فان پی سی، این روزها تب شاسی بلند سواری به حدی زیاد شده است که بیشتر خودروسازان دولتی و خصوصی برای تثبیت موفقیت شان در بازار، باید حداقل در سبد محصولات شان 1 یا 2 کراس اوور داشته باشند. خودروسازی شرکت فردا در امسال، یکی از فعال ترین خودروسازان بخش خصوصی بوده است.

قیمت FMC SX5 خودروسازی شرکت فردا در بازار آزاد

سری اول کراس اوور SX5 فرداموتورز با قیمت قطعی 629 میلیون تومان و تخفیف نقدی 40 میلیون تومان ثبت نام شد. باتوجه به سود مشارکت، FMC SX5 را با قیمتی کمتر از این عدد تحویل گرفته اند. حال می بینیم که در روزهای گذشته آگهی های فروش این کراس اوور مونتاژی در فضای مجازی و وب پسایت های خرید و فروش خودرو درج شده است. دلالان و فروشندگان قیمت 609 و 610 میلیون تومان را برای این خودرو اعلام می نمایند.

این قیمت برای حواله های نزدیک به تحویل است و نمونه های آماده تحویل با قیمتی فراتر از 620 میلیون تومان برای فروش گذاشته شده اند. درج آگهی فروش این خودرو نشان می دهد که تحویل به نسبت گسترده این کراس اوور نو از سوی شرکت فرداموتورز آغاز شده است و به احتمال زیاد در هفته های آینده، تردد این خودروی مونتاژی در جاده های کشور بیشتر می گردد.

بیشتر بخوانید: فردا SX5 به شکل رسمی معرفی گردید

پیشرانه SX5 از سری موتور 4A92 کمپانی میتسوبیشی است که ساختار MIVEC در آن دیده می گردد. پیشرانه مذکور توان فراوری 123 اسب بخار قدرت و 151 نیوتن متر گشتاور را دارد. توان این پیشرانه به وسیله جعبه دنده اتوماتیک CVT به چرخ های جلوی این کراس اوور منتقل می گردد. وجه تمایز فردا SX5 داشتن نسل سوم جعبه دنده های CVT در ساختار فنی خود است که باعث می گردد انتقال قدرت با سرعت و هوشمندی بیشتر به چرخ ها صورت پذیرد. پیشرانه 1.6 لیتری خودرو گرچه بدون فناوری توربو قدرت چشمگیری را در اختیار راننده قرار نمی دهد، اما قطعاً دردسرهای نگهداری پیشرانه های توربو را باتوجه به وضع کیفیت بنزین های فراوری داخل نخواهد داشت.

این خودرو به 2 کیسه هوای SRS، ترمزهای دیسکی، سامانه ABS، EBD، BAS، سامانه کنترل پایداری ESP و پیشگیری از هرزگردی TCS، کنترل آغاز حرکت در سربالایی، فرمان کمکی برقی، کروزکنترل، سنسور پایش فشار باد تایرها، نمایشگر لمسی، دوربین و سنسور پارک عقب، سنسور نور، چراغ روز، رینگ آلومینیومی 17 اینچی، تریم داخلی چرم 2 رنگ، سانروف، تهویه الکتریکی، حالت رانندگی اسپرت و برفی جعبه دنده، تعویض دنده تیپ ترونیک و … مجهز است.

***

شما می توانید اخبار خودرو را در بلاگ خبرنگاران مطالعه کنید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 7 مرداد 1401 بروزرسانی: 7 مرداد 1401 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1275

به "قیمت FMC SX5 خودروسازی شرکت فردا در بازار آزاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت FMC SX5 خودروسازی شرکت فردا در بازار آزاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید