20هواپیمایی برتر دنیا در سال 2019

به گزارش مجله فان پی سی، معرفی 20 هواپیمایی برتر جهان در سال 2019

اندازه سفر به اقصی نقاط کشور امروزه در جهان به طرز چشمگیری افزایش یافته است. راه های متعددی برای سفر در جهان وجود دارند که میتوان سفر با هواپیما را به عنوان یکی از راحت ترین و ایمن ترین راه های سفر دانست. هم چنین برای رسیدن به بعضی نقاط تنها می توان از خطوط هوایی استفاده کرد. بسیاری از افراد راحتی در طول مسیر را به خطر کردن و استفاده از سیستم مسافرتی خطرناک ترجیح می دهند لذا با خطوط هوایی به مقصد مورد نظر خود پرواز می نمایند. می توان گفت درصد زیادی از مردم علاقه دارند تا از برترین امکانات در طول سفر خود با سیستم هوایی بهره مند شوند. لذا شناختن برترین ایرلاین های جهان می تواند به انتخاب این افراد برای سفرهای خود یاری زیادی کند. در این مقاله قصد داریم تا شما را با 20 شرکت هواپیمایی برتر جهان در سال 2019 آشنا کنیم پس تا انتها مقاله با ما همراه باشید.

20هواپیمایی برتر دنیا در سال 2019

براساس مقایسه آمار به دست آمده از فروش بلیط هواپیما، و دیگر وسایل نقلیه با یکدیگر متوجه افزایش مسافران هواپیما خواهیم شد. این امر وجود رقابت شدید بین ایرلاین های سراسر جهان را شرح می دهد.

سنگاپور ایرلاینز:

رتبه اول در این لیست به شرکت هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز تعلق می گیردY که هواپیماهایی با علامت اختصاری پرچم سنگاپور را دارا است. این شرکت هواپیمایی که به نقاط بسیاری در جهان پرواز مستقیم دارد به دلیل برخورداری از امکانات ویژه همانند راحتی مسافران، وای فای رایگان و کیفیت خوب غذاهای خود توانسته نظر جمع کثیری از مسافران را جلب کند.

شرکت هواپیمایی قطر:

این شرکت هواپیمایی همانطور که از نام آن بر می آید متعلق به کشور قطر بوده و تمامی هواپیماهای این شرکت نیز حامل پرچم قطر هستند. این شرکت هواپیمایی از سال 2013 که وارد اتحادیه وان ورلد شد تا کنون توانسته همیشه در بین 10 شرکت برتر هواپیمایی جهان قرار گیرد.

اوا ایر:

شرکت هواپیمایی اوا ایر که متعلق به کشور تایوان است همیشه بین شش شرکت هواپیمایی برتر جهان در حیطه امنیت پروازی قرار داشته است. دلیل محبوبیت این شرکت هواپیمایی خدمات خوبی است که به مسافران خود ارائه می دهد.

شرکت هواپیمایی امارات:

کشور امارات که همیشه یکی از کشورهای عربی در حال توسعه در منطقه خاورمیانه است، بزرگ ترین شرکت هواپیمایی این منطقه را دارا می باشد، شرکت هواپیمایی امارات توانسته در سال 2013 مقام اول برترین شرکت های هواپیمایی جهان را کسب کند. بعلاوه این شرکت هواپیمایی با ارائه خدمات با کیفیت و متنوع سال هاست که در لیست برترین ایرلاین های جهان به جای مانده است.

شرکت هواپیمایی ژاپن:

این شرکت هواپیمایی که با نام اختصاری جال شناخته می گردد با هواپیماهای حامل پرچم این کشور با ارائه خدمات با کیفیت و رفتار مودبانه خدمه پروازی و هم چنین کیفیت خوب غذاهای خود توانسته تا در بین برترین شرکت های هواپیمایی جهان قرار گیرد.

ساوث وست ایرلاینز:

این شرکت هواپیمایی آمریکایی ابتدا با ظاهر متفاوت هواپیماهای آبی رنگ خود جلب توجه می نماید و سپس به دلیل مقرون به صرفه قیمت بودن بلیط ها؛ این شرکت هواپیمایی محبوب شده است. فاصله مناسب بین صندلی و خدمات لاکچری از دیگر مزایای این شرکت هواپیمایی است.

آزول برزیلین ایرلاینز:

این شرکت هواپیمایی برزیلی که سومین شرکت بزرگ این کشور بعد از تام ایر و گول ایر ترنسپورت است به دلیل ظاهر بسیار آراسته خدمه خود و هم چنین کیفیت بسیار بالای غذاهای خود بین مسافران محبوب شده است.

ایر نیوزیلند:

هواپیماهای مشکی رنگ حامل پرچم کشور نیوزیلند که به دلیل ارائه خدمات بسیار عالی در قسمت پرمیوم اکونومی بین مسافران محبوب شده است. این شرکت هواپیمایی که بزرگ ترین شرکت هواپیمایی این کشور کی باشد، طبق آنچه مسافران گفته اند خدماتی هم سطح با فرست کلاس را در بخش پرمیوم اکونومی ارائه می دهد.

شما نیز اگر هوادار سفرهای هوایی می باشید و در طول سال سفرهای متعددی دارید؛ می توانید بلیط هواپیما خارجی خود را با مناسب ترین قیمت از سایت خبرنگاران خریداری نمایید.

جت2.کام:

این شرکت هواپیمایی بریتانیایی که شرکتی مقرون به صرفه قیمت است به دلیل فضای مناسب برای پاها و هم چنین وقت شناسی پروازی و رفتار مودبانه کادر پروازی خود بین مسافران محبوب شده است. هم چنین اندازه بار مجاز در سفر با این شرکت هواپیمایی از دیگر عوامل محبوبیت آن محسوب می گردد.

آل نیپون ایرویز:

این شرکت هواپیمایی ژاپنی که با نام اختصاری آنا نیز شناخته میگردد و بزرگ ترین شرکت هواپیمایی این کشور محسوب میگردد به دلیل ارائه خدمات بسیار مناسب خود توانسته تا در بین 10 شرکت برتر هواپیمایی جهان قرار بگیرد.

شرکت هواپیمایی ایر فرانس:

این شرکت هواپیمایی فرانسوی که از ترکیب چندین شرکت هواپیمایی در سال 1933 به وجود آمده است برترین شرکت هواپیمایی این کشور محسوب می گردد. امکانات ویژه کلاس پروازی اکونومی این شرکت هواپیمایی دلیل محبوبیت این شرکت بین مسافران است. طبق آمار بلیط هواپیما ایرفرانس مشهورترین و پرفروش ترین بلیط در فرانسه می باشد.

کانتاس ایرلاینز:

این شرکت هواپیمایی که متعلق به کشور استرالیا است و بزرگ ترین شرکت هواپیمایی این کشور شناخته می گردد. در حال حاضر سومین شرکت هواپیمایی تاسیس شده در جهان به شمار می رود. این شرکت هواپیمایی به دلیل منوی متنوع و کیفیت فوق العاده غذاهای خود شناخته شده است.

ویرجین استرالیا:

این شرکت هواپیمایی که متعلق به کشور استرالیا است با ارائه خدمات سطح بالا در کلاس های پروازی اکونومی، مالی و تجاری توانسته است تا نظر مسافران را جلب کند.

کاتای پاسیفیک:

این ایرلاین آسیایی تا به امروز توانسته است تا در سال های 2013 و 2015 جوایزی مرتبط با برترین کلاس تجاری پروازی و در سال 2016 عنوان برترین شرکت هواپیمایی آسیا را کسب کند. دلیل این امر ارائه خدمات عالی این شرکت به مسافران خود در این کلاس پروازی است.

ویزز:

شرکت هواپیمایی ویزز که در مورد پروازهای اروپایی ارائه خدمات می نماید در سال 2019 به عنوان کم هزینه ترین شرکت هواپیمایی در منطقه اروپا شناخته شده است.

خطوط هوایی کره:

این شرکت هواپیمایی کره ای توانسته در سال 2019 عنوان برترین شرکت هواپیمایی در مورد کلاس اکونومی را دریافت کند.

فیلیپین ایرلاینز:

این شرکت هواپیمایی فیلیپینی توانسته است در سال 2019 عنوان برترین ایرلاینز را در حیطه بهبود خطوط هوایی خود کسب کند.

ویت جت:

این شرکت هواپیمایی که متعلق به کشور ویتنام است توانسته است تا در سال 2019 و برای دومین سال پیاپی جایزه کم هزینه ترین خطوط هوایی را بدست آورد.

شرکت هواپیمایی دلتا:

این شرکت هواپیمایی آمریکایی به عنوان برترین شرکت هواپیمایی این منطقه برای پروازهای طولانی مدت در سال 2019 شناخته شده است.

وست جت:

شرکت هواپیمایی وست جت که متعلق به کشور آمریکا می باشد به عنوان کم هزینه ترین شرکت هواپیمایی این منطقه در سال 2019 شناخته شده است.

منبع: طاهاگشت
انتشار: 20 بهمن 1401 بروزرسانی: 20 بهمن 1401 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1378

به "20هواپیمایی برتر دنیا در سال 2019" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "20هواپیمایی برتر دنیا در سال 2019"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید