گمشدن فیلم خصوصی ترین لحظه تازه عروس و داماد ! ، مجید شوکه شد

به گزارش مجله فان پی سی، نمی دانستم چه خاکی بر سرم بریزم. من تمام مغازه را زیر و رو کردم اما هیچ اثری از فلش لعنتی نبود و وقتی با خودم فکر می کردم چه تصاویر و صحنه هایی از زندگی خصوصی ام در حافظه فلش ثبت شده است قلبم درد می گرفت و واقعا نمی دانستم چکار کنم.

گمشدن فیلم خصوصی ترین لحظه تازه عروس و داماد ! ، مجید شوکه شد

رکنا:مجید آهی کشید و اضافه نمود: نزدیک ظهر بود که موضوع را به نامزدم اطلاع دادم و هر دو با دلهره و اضطراب بسیار زیاد لحظات بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و باور کنید در 27 سال زندگی ام تا به حال چنین غم و غصه سنگینی را تحمل ننموده بودم.

من تا سر شب چند بار دیگر هم مغازه را زیر و رو کردم اما فلش پیدا نشد و چون راه و چاره ای به ذهنم نمی رسید تصمیم گرفتم پلیس را در جریان ماجرا قرار دهم. برای همین می خواستم مغازه را تعطیل کنم که یکی از مشتریانم زنگ زد و گفت: در بین وسایلش یک فلش مشکی رنگ پیدا نموده است و حدس می زند که این فلش متعلق به من باشد چون امروز به جز مغازه من به هیچ جای دیگری نرفته است.

با شنیدن این حرف از خوشحالی بال درآورده بودم و نمی دانم چه طور خودم را به منزل وی رساندم و فلش را تحویل گرفتم. من و همسرم شانس آوردیم چون کسی که فلش را با خودش برده بود پیرمردی است که با همسر پیرش به تنهایی زندگی می نماید و اطلاعاتی درباره استفاده از رایانه و وسایل جانبی آن ندارد.

مجید نفس عمیقی کشید و اضافه نمود: اعتراف می کنم که مرتکب حماقت بزرگی شدم و لازم می دانم تجربه ای را که در این رابطه کسب نموده ام به همه زوج های جوان انتقال بدهم تا حواس خود را جمع نمایند و مراقبت بیشتری در زمینه مسائل خصوصی زندگی خود داشته باشند.

من 8 ماه قبل دختر یکی از اقوام به عقد خودم درآوردم و چون علاقه خیلی زیادی به نامزدم دارم هر هفته که به دیدنش می رفتم تعدادی عکس از او با خودم می آوردم و به حافظه رایانه مغازه ام انتقال می دادم تا در مواقع دلتنگی عکس هایش را ببینم. آخرین باری که به دیدنش رفتم چند عکس به همراه فیلم هایی از روابط خصوصی مان را از طریق فلش با خودم آوردم. ساعت حدود 10 صبح بود که مستقیم به مغازه ام رفتم. اما همان روز فلش گم شد و این موضوع تمام فکر و ذهنم را به هم ریخته بود. در آن ثانیه های عذاب آور با خودم فکر می کردم اگر فلش در اتوبوس یا تاکسی گم شده باشد و دست آدم نابابی بیفتد چه خاکی بر سرم بریزم و… اما شانس آوردم و فلش پیدا شد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 79

به "گمشدن فیلم خصوصی ترین لحظه تازه عروس و داماد ! ، مجید شوکه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گمشدن فیلم خصوصی ترین لحظه تازه عروس و داماد ! ، مجید شوکه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید