پیمان اکبری سرمربی والیبال پیکان شد

به گزارش مجله فان پی سی، تهران (پانا) - مربی تیم ملی والیبال ایران در فصل آینده راهنمایی تیم والیبال پیکان تهران را بر عهده خواهد داشت.

پیمان اکبری سرمربی والیبال پیکان شد

به گزارش سایت باشگاه پیکان،پیمان اکبری از مربیان با سابقه والیبال و بازیکن اسبق تیم والیبال پیکان و تیم ملی با حضور در باشگاه پیکان و مذاکره با اکبر محمدی مدیر عامل باشگاه رسما سکان راهنمایی تیم والیبال پیکان را در دست گرفت .

اکبری که سابقه حضور بعنوان بازیکن و مربی در پیکان را دارد در عرصه مربیگری با پیکان عناوینی چون سومی باشگاه های دنیا ،قهرمانی باشگاه های آسیا و لیگ برتر والیبال کشور را دارد .

مربی اسبق شهرداری ارومیه که فصل گذشته با آن تیم به مقام نایب قهرمانی رسیده بود پس از حضورش در قامت سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: چه در عرصه بازیگری و چه در عرصه مربیگری پیکان را خانه خود می دانم و حضور دوباره ام را در پرافتخارترین باشگاه ایران وآسیا که به نوعی مکتب والیبال ایران نیز به حساب می رود را به فال نیک می گیرم .

اکبری همچنین اضافه کرد: از حمایت و انتخاب دکتر محمدی و همچنین اعضای محترم هیات مدیره پیکان کمال تشکر را دارم و امیدوارم در لیگ پیش رو با نگاه و مساعدت ویژه مدیریت ارشد ایران خودرو بتوانم با تمام توانم پیکان را به آنچه در خور شخصیت این باشگاه عظیم والیبال است برسانم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 20 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 770

به "پیمان اکبری سرمربی والیبال پیکان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیمان اکبری سرمربی والیبال پیکان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید