رفتار زشت عابدزاده و خاطرات تلخی که برایم رقم زد را نمی بخشم ، نان گلزنی در دربی را نخوردم!

به گزارش مجله فان پی سی، مهاجم سابق پرسپولیس می گوید هرگز نان گلزنی در دربی تهران را نخورده است.

رفتار زشت عابدزاده و خاطرات تلخی که برایم رقم زد را نمی بخشم ، نان گلزنی در دربی را نخوردم!

به گزارش خبرنگاران درتاریخ دیدارهای دو تیم استقلال و پرسپولیس بارها پیش آمده کسانی پیروز به گلزنی شده اند که اصلا کسی تصورش را نمی کرد بتواند دروازه حریف را در دربی باز نمایند اما... یکی از کسانی که می تواند به پرسش امروز ما جواب دهد، بهنام طاهرزاده است. فوتبالیستی که در 21 سالگی به پرسپولیس پیوست و در ده دقیقه انتهای دربی چهل و سوم به میدان آمد و پیروز شد گل سوم پرسپولیس را در بازی خداحافظی فرشاد پیوس به ثمر برساند و دروازه بهزاد غلامپور را باز کند.

از طاهرزاده می پرسیم که کدام بازیکن پرسپولیس شانس بیشتری برای گلزنی در دربی را دارد و او می گوید: بازی بسیار سخت، سخت و تاکتیکی پیش روی هر دو تیم خواهد بود. استقلال در آمادگی خوبی به سر می برد و پرسپولیس هم شرایط ایده آلی دارد اما تجربه بازیکنان پرسپولیس و حتی نیمکت این تیم به اعتقاد من بیشتر است. در جمع پرسپولیسی مهدی عبدی و سعید صادقی که در دو بازی قبلی گل زده بیشتر از بقیه است.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه می دهد: حتی به نظر من گئورگی گولسیانی نیز شانس گلزنی دارد چرا که من تصور می کنم این بازی پنالتی داشته باشد. گئورگی پنالتی زن اول پرسپولیس است و در دربی رفت نیز دو گل به استقلال زده است. او یک بازیکن خونسرد و حرفه ای است که روی ضربات ایستگاهی هم می تواند به حریف گل بزند. البته همان طور که گفتم پیش بینی بازی سخت و پربرخوردی دارم چون این بازی، بازی مرگ و زندگی است و پای قهرمانی لیگ هم وسط است. امیدوارم پرسپولیس برنده این دربی باشد و انشالله اسب خود را برای قهرمانی در لیگ برتر زین کند.

از طاهرزاده درخصوص گل خودش به استقلال سئوال نموده و به شوخی می گوییم که نان آن گل را خوردی؟! اما او پاسخ می دهد: نه! نان گلزنی در دربی را نخوردم. آن گل برای همواره در کلکسیون افتخارت من به جای مانده و همواره بابت گلی که به استقلال زدم به خودم می بالم. نهایت آرزوی هر بازیکن پرسپولیس و استقلال است و من نیز از اینکه توانسته بودم در بزرگ ترین بازی فوتبال ایران گلزنی کنم ولی وقتی بعد بازی به منزلمان در کرج بر می گشتم هم کسی مرا نمی شناخت!

مهاجم سابق پرسپولیس ادامه می دهد: بچه های کرج برای استقلالی ها کُری می خواندند و نام مرا به عنوان بچه محل خود می آوردند اما مرا نمی شناختند و من هم یک جوان خجالتی بودم که نمی توانستم خودم را معرفی کنم. آن موقع ماشین نداشتم و جواد خیابانی لطف کرد و من را تا کرج رساند اما در مجموع هنوز هم بابت آن روز و آن گل حس بسیار خوبی دارم. بازیکنانی که در دربی گل زده باشند متوجه می شوند از چه احساس خوشآیندی حرف می زنم.

بهنام طاهرزاده در انتها به دلایل جدایی زودهنگام خودش از پرسپولیس اشاره نموده و می گوید: من سه سال با افتخار در پرسپولیس توپ زدم و خاطرات خوبی هم از آن دوران دارم. در کنار آن خاطرات تلخی هم از نحوه برخورد بعضی بازیکنان قدیمی تر در فکر دارم که به شکلی عجیب حضور یک جوان 21 ساله را در تیم برنمی تابیدند و انواع و اقسام اذیت ها را در حقم روا داشتند. یکی از این بازیکنان احمدرضا عابدزاده بود که من همواره پیش از پرسپولیسی شدن او را عقاب آسیا دانسته و تحسین می کردم اما با وجود اینکه خودش به عنوان یک جوان در تیم ملی و فوتبال ایران مطرح شده بود، رفتار خوبی با جوان ترها و خود من نداشت. هرگز هم او را نبخشیدم چون برخوردهای زشتی با من داشت که اجازه نداد به میزان انگیزه ام در پرسپولیس بازی کنم و خوش بدرخشم. به هر حال گذشته ها گذشته است اما بعضی چیزها هرگز فراموش نخواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1402 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1405

به "رفتار زشت عابدزاده و خاطرات تلخی که برایم رقم زد را نمی بخشم ، نان گلزنی در دربی را نخوردم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رفتار زشت عابدزاده و خاطرات تلخی که برایم رقم زد را نمی بخشم ، نان گلزنی در دربی را نخوردم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید