پرز مقابل راموس؛ درک متقابل از تنفر قدیمی!

به گزارش مجله فان پی سی، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس رئال مادرید حاضر نیست به راموس پیشنهاد تمدید دو ساله ارائه دهد و کاپیتان ممکن است جمع کهکشانی ها را ترک کند.

پرز مقابل راموس؛ درک متقابل از تنفر قدیمی!

به گزارش خبرنگاران، 45 روز تا جابجایی زمستانی به جامانده و هنوز خبری از تمدید قرارداد سرخیو راموس با رئال مادرید نیست. در روزهای اخیر شایعات حاکی از آن بودند که هیچ تماسی بین باشگاه و رنه راموس ایجنت و برادر سرخیو راموس برقرار نشده اما در واقع اینطور نیست. از چند هفته پیش مذاکرات ابتدایی بین طرفین آغاز شده ولی تعیین نیست که در نهایت شرایط تمدید راموس به کجا خواهد رسید.

روز گذشته آاس خبر از پیشنهاد سه ساله با دستمزد 20 میلیون یورویی پی اس جی به راموس داد که البته در فرانسه تکذیبش کردند با این حال تعیین است که فرایند تمدید با راموس خوب پیش نمی رود و نمی توان هیچ احتمالی را دور از ذهن داشت. شب گذشته در برنامه ال چیرینگیتو ادعای جالبی در خصوص قضیه راموس مطرح شد. اینکه فلورنتینو پرز رئیس رئال در تماس تلفنی به راموس گفته است که اگر پیشنهاد خوبی از باشگاهی دیگر به وی ارائه گردد، درک خواهد نمود که رئال را ترک کند.

فلورنتینو که 17 سالی می گردد رئیس باشگاه رئال مادرید است و راموس، کاپیتان عظیم دهه گذشته و الان این تیم، برای این که تیم به حاشیه نرود مجبورند یک دیگر را درک نمایند، اما اتفاقاتی از گذشته وجود دارد که محتمل است آنها را از هم جدا کند و یک داستان غم انگیز را هم برای طرفداران و هم برای پرز رقم بزند.

سرخیو راموس، کاپیتان عظیم رئال مادرید و فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه برای 17 سال، مجبورند با یکدیگر به توافق برسند. با وجود این که این مدافع 34 ساله است تا به امروز نمی توان رئال مادرید را بدون هر دو درک کرد. اما چندین اتفاق در گذشته اتفاق افتاده است که به وضوح آنها را از هم جدا می نماید. سه مورد از همه تعیین تر هستند. اولین بار سال 2015 بود، زمانی که سرخیو راموس مجبور شد با پیشنهاد رسیده از انگلیس درباره پیشنهاد منچستر یونایتد فکر کند، آن هم درست در زمانی که کاسیاس کاپیتان وقت رئال مادرید، تیم را به روشی نه چندان زیبا ترک کرد. مورد دوم، وقتی هر دو پس از حذف در لیگ قهرمانان برابر آژاکس، دو فصل قبل در رختکن دیدار کردند و مورد سوم، وقتی راموس خواست با اجازه پرز و به عنوان بازیکن آزاد به چین برود که در آن موقع رئیس باشگاه به او اجازه نداد. همچنین این موضوع را نباید فراموش کرد که راموس کسی نیست که موضوعات را به سادگی کنار بگذارد. درست وقتی که شایعاتی در خصوص آمدن مورینیو در سال 2015 به گوش رسید، راموس با سردی تمام پاسخ داد: ما چند سال بدون او بوده ایم و پیروزی ها و افتخارات زیادی کسب نموده ایم. راموس با صحبت هایش بیانیه های پرز را زیر سوال برد. فراتر از این جزئیات، در چند وقت اخیر رابطه بین فلورنتینو و راموس (و بین برادر و مدیرش، رنه) رابطه ای دوستی و نفرت بوده است.

تابستان 2015. رنه راموس از پیشنهاد منچستر یونایتد به سود سرخیو استفاده کرد تا با این کار پرز را مجبور به تمدید قرارداد با راموس کند. این اخبار در گوشه و کنار جهان پخش شد: یونایتد در میانه مراحل سرمایه گذاری، با فن خال به عنوان مربی (و برای آغاز دوران پیروز پسا فرگوسن) در پنج فصل 55 میلیون یورو خالص به راموس پیشنهاد می دهد. آنها برای پر کردن خلا ویدیچ و فردیناند مجبور بودند راموس را بخرند. راموس در آن موقع 29 ساله بود و هنوز به بخش زیادی از دستاوردهای عظیم خود نرسیده بود. آن اتفاق چندان مورد پسند فلورنتینو نبود، خصوصاً به دلیل اینکه همزمان با جدایی فاجعه بار کاسیاس بود و او بدون دو کاپیتان خود نمی توانست تیمی پیروز را تصور کند. او مجبور شد موافقت کند و راموس 14 میلیون یورو در سال را به دست آورد.

پس از حذف در لیگ قهرمانان اروپا در برابر آژاکس، فلورنتینو به اتاق رختکن رفت تا با بازیکنان به خاطر نتیجه فاجعه بارشان برخورد کند. در حالی که پرز مشغول ایراد دریافت می گردد و کار بازیکنان را نقد می نماید، راموس سمت بازیکنان را می گیرد و از آنان حمایت می نماید و مستقیما به پرز می گوید: برنامه ریزی شما شرم آور است. آن فصل برای رئال مادرید فصل بسیار سخت و همچنین فاجعه بار بود، در آن فصل که رونالدو با 100 میلیون یورو به یوونتوس پیوست، پرز با آن پول وینیسیوس (45)، کورتوا (35)، اودریوزولا (35)، براهیم (17) و ... را به خدمت گرفت تا مثلا نبود رونالدو احساس نگردد. راموس بر این باور بود که این کافی نیست.

این آخرین تقابل پرز و راموس بود و پس از آن باتوجه به آنچه که دو طرف می گویند رابطه آنها بهتر از قبل است. در تابستان 2019 راموس با قراردادی 2 ساله و تا سال 2021، با بند فسخ 800 میلیون یورویی در رئال مادرید ماندگار شد. کاپیتان راموس درخواست دیدار با خوزه آنخل سانچز و فلورنتینو را داد تا با آزادی قرار داد خود (قبل از تمدید) درست چند ماه پس از درگیری لفظی در رختکن، به یک تیم از لیگ چین بپیوندد که پرز اجازه آن را نداد و خاطرنشان کرد:

آنها برای دیدن من به محل کارم آمدند. آنها به من گفتند می خواهند دیگر در رئال نباشند و بدون پرداخت پول او را به چین انتقال دهند، زیرا جابجایی در فوتبال چین بسیار پیچیده است. من به او گفتم او نمی تواند برود و ما با باشگاه صحبت خواهیم کرد. زیرا برای پرز غیر ممکن بود کاپیتان خود را به صورت رایگان واگذار کند زیرا این کار می توانست یک اتفاق وحشتناک برای پرز و رئال مادرید باشد. همچنین پرز فاش کرد راموس در رئال بیشترین حقوق را می گیرد که این صحبت های رئیس باشگاه رئال مادرید، خشم راموس را به دنبال داشت و راموس گفت: من می خواهم در مادرید بازنشسته شوم و حتی به خاطر این کار حاضرم رایگان بازی کنم.

پرز که به دلیل شرایط بد مالی ناشی از کرونا قادر به افزایش دستمزد کاپیتان تیمش نیست، به او پیشنهاد یک ساله قطعی به علاوه یک ساله مشروط داده بدون تغییر دستمزد اما راموس قرارداد دو ساله قطعی به علاوه یک ساله مشروط می خواهد و مورد اختلاف دو طرف نیز همینجاست. فعلا هر دو طرف سکوت اختیار نموده اند و باید دید در هفته های آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 آذر 1399 بروزرسانی: 28 آذر 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 496

به "پرز مقابل راموس؛ درک متقابل از تنفر قدیمی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرز مقابل راموس؛ درک متقابل از تنفر قدیمی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید