خاتمه بازسازی مقبره مجموعه تاریخی چهارمنار تبریز

به گزارش مجله فان پی سی، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای واصله، خاتمه بازسازی مقبره مجموعه تاریخی چهارمنار تبریز صورت گرفت.

خاتمه بازسازی مقبره مجموعه تاریخی چهارمنار تبریز

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

داستان چیست؟

احمد حمزه زاده با اشاره به اهمیت مجموعه تاریخی چهار منار و ارزش این اثر اظهار کرد: نام مجموعه تاریخی چهار منار تبریز بنا به قدمت و اهمیت اثر، در تمام نقشه های قدیمی این شهر ثبت شد. از این رو، از جمله مهمترین پروژه های بازسازیی معاونت میراث فرهنگی بشمار می آید که با نظارت کامل نیروی فنی و متخصص این اداره کل صورت گرفته است.

وی با اشاره به اتمام بازسازی مقبره مجموعه تاریخی چهارمنار ادامه داد: پیرو اطلاع رسانی سال گذشته میراث فرهنگی استان مبنی بر اتمام بازسازی مقبره تاریخی این مجموعه فاخر در تابستان 99، عملیات بازسازیی این بنا تکمیل و محوطه سازی و آزادسازی محوطه در حال اجرا است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گفت: طی سالهای گذشته، اقداماتی نظیر بازسازی دیوارها و اجرای پایه های آجری، استحکام بخشی دیواره ها، ایجاد سرویس بهداشتی در محوطه این مجموعه تاریخی صورت گرفته بود.

وی اظهار کرد: در راستای بهره برداری کامل از این مجموعه تاریخی، پس از آزادسازی محوطه این مجموعه در مراحل بعدی مرحله پایانی بازسازی و تکمیل محوطه و کف سازی در دستور کار این اداره کل قرار خواهد گرفت.

منبع: همگردی
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 351

به "خاتمه بازسازی مقبره مجموعه تاریخی چهارمنار تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه بازسازی مقبره مجموعه تاریخی چهارمنار تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید