وحید امیری: ساپینتو در فوتبال ایران فعلا کار دارد ، بازیکنان استقلال فهمیدند نباید دخالت نمایند

به گزارش مجله فان پی سی، وحید امیری پیشکسوت فوتبال ایران در مورد عملکرد مربیان خارجی شاغل در لیگ برتر به صحبت پرداخت.

وحید امیری: ساپینتو در فوتبال ایران فعلا کار دارد ، بازیکنان استقلال فهمیدند نباید دخالت نمایند

به گزارش خبرنگاران وحید امیری در مورد عملکرد مربیان خارجی لیگ برتر تا این هفته گفت: در مجموع مربیان خارجی که در لیگ ایران کار می نمایند مثبت عمل نموده اند و می توانیم آن ها را پیروز قلمداد کنیم. نتایج آن ها در جدول هم نمایانگر این اتفاق است.

وی اضافه نمود: در تبریز تغییرات بیشتری را نسبت به گذشته شاهدیم که این مساله نشان از تاثیرگذاری و عملکرد خوب پاکو خمز دارد. این تغییر نسبت به شرایط گذشته است و حالا می بینیم چقدر فوتبال این تیم روان و شاداب شده است. تراکتور در گذشته مسائلی داشت اما زمانی که خمز سرمربی شد مسائل روانی از بین رفت و روحیه ها بازیابی شد.

سرمربی پیشین تیم ملی نوجوانان درباره عملکرد مورایس و ساپینتو هم گفت: سرمربی سپاهان عملکرد بدی نداشته و خوب کار نموده اما گر بخواهم مقایسه کنم می توانم رای به فزونی خمز بدهم. عملکرد ساپینتو؟ استقلال در مقاطعی دچار افت بود که علت را عدم شناخت کافی سرمربی می دانم. او آمده تا با شرایط موجود آشنا گردد و کار کند. فعلا زمان می برد تا بتواند ارزیابی های خود را داشته باشد. ریکاردو نمی توانست بازیکن را تغییر دهد و باید تفکرش را با تیم خود سازگاری می داد.

امیری با تمجید از عملکرد بازیکنان تیم استقلال مطرح نمود: یک مساله مهم در استقلال وجود دارد. بازیکنان از لحاظ حرفه ای گری به سمت تکامل پیش می روند. آن ها شرایط را درک نموده اند. اینکه مشکل چیست و آن ها چه وظایفی دارند. اینکه بازیکنان خودشان را دخیل نکردند و وارد این حواشی نشده اند یعنی بلوغ ذهنی پیدا نموده اند.

وی ادامه داد: حقیقت ماجرا این است که کار ما مدرسین ایراد گرفتن است. اگر یک مربی به جای 10 ویژگی مثبت 7 مورد داشته باشد ما در پی آن 3 مورد هستیم زیرا می خواهیم شخص پیشرفت کند و تکامل داشته باشد. اگر ایرادی می گیرم علت این نیست که خوبی نباشد.

پیشکسوت فوتبال در مورد کورس قهرمانی و شانس تیم ها برای فتح جام گفت: کورس قهرمانی بسیار حساس پیش می رود و دربی هم بسیار معین نماینده است. تا زمانی که بازیکنان وارد زمین نشوند و شرایط روانی معین نگردد نمی توانیم نتایج را حدس بزنیم. پیش بینی قهرمان واقعا کار دشواری است

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 فروردین 1402 بروزرسانی: 24 فروردین 1402 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1402

به "وحید امیری: ساپینتو در فوتبال ایران فعلا کار دارد ، بازیکنان استقلال فهمیدند نباید دخالت نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وحید امیری: ساپینتو در فوتبال ایران فعلا کار دارد ، بازیکنان استقلال فهمیدند نباید دخالت نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید