وجود پایانه بار اختصاصی برای لرستان احتیاج بود

به گزارش مجله فان پی سی، خبرنگاران/لرستان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان می گوید: وجود پایانه بار اختصاصی برای لرستان احتیاج بود و عملکرد خوبی دارد.

وجود پایانه بار اختصاصی برای لرستان احتیاج بود

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

عباس شرفی در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی بر اینکه از فعالیت پایانه بار اختصاصی که اسفند 99 در استان افتتاح شده، راضی هستید؟ گفت: باید بگویم که راضی هستیم، چون سرمایه گذاری در هر کجا و به هر شکل که در آن اشتغال و رونق ایجاد گردد و فرآیند مالی شکل بگیرد، خوب است.

وی ادامه داد: در سرمایه گذاری با کمترین نیرویی که جذب می گردد و می تواند بخش کوچکی از بیکاری که امروز یک معضل اساسی در کشور است را برطرف کند باید تشکر کنیم.

شرفی اضافه نمود: در بحث افتتاح این پایانه اختصاصی و از آنجا که بنده آنالیز کردم سرمایه گذار تقریباً از هیچ وام دولتی هم استفاده ننموده و از هزینه های خودش این پایانه را احداث نموده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان بیان نمود: ای کاش همه سرمایه گذاران استان مثل این آقا، اقدامات خیرخواهانه را انجام می دادند و ضمن اینکه خودشان منفعت می برند تعداد زیادی هم مشغول بکار شوند.

وی تأکید کرد: وجود پایانه بار اختصاصی برای لرستان احتیاج بوده و خرسندیم که در حال حاضر این احتیاج برطرف شده و عملکرد خوبی دارد.

به گزارش خبرنگاران، پایانه بار کاوه خرم آباد با مساحت 10 هزار و 200 مترمربع و با اشتغال 30 نفر به صورت مستقیم اواخر سال 99 افتتاح شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 تیر 1400 بروزرسانی: 6 تیر 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 845

به "وجود پایانه بار اختصاصی برای لرستان احتیاج بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وجود پایانه بار اختصاصی برای لرستان احتیاج بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید