نشست صمیمی هیات رییسه دانشگاه مازندران با کارکنان دانشکده میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری

به گزارش مجله فان پی سی، خبرگزاری اریا- درحاشیه آیین تکریم ومعارفه سرپرست دانشکده نشست صمیمی هیات رییسه دانشگاه مازندران با کارکنان دانشکده میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزارشد.

نشست صمیمی هیات رییسه دانشگاه مازندران با کارکنان دانشکده میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درشهرستان بابلسر، در حاشیه آیین معارفه سرپرست نو دانشکده میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، نشست صمیمی دکتر حشمت اله علی نژاد سرپرست دانشگاه مازندران با رییس و کارکنان(یاوران علمی و اعضای هیات علمی) دانشکده میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار گردید.

بر اساس این گزارش، در این نشست که بعضی معاونان و مدیران ستادی دانشگاه مازندران نیز حضور داشتند، اعضای هیات علمی و یاوران علمی این دانشکده به بیان دغدغه ها و ارایه پیشنهادات خود در راستای برطرف مسائل موجود پرداختند.

در ادامه این نشست، دکتر علی نژاد ضمن تاکید بر برطرف موانع و دغدغه های همکاران این دانشکده، خواهان کوشش گسترده و همگانی در راستای توسعه و اعتلای دانشگاه مازندران شد.

یادآور می گردد: بعضی از معاونان، مشاور و مدیران ستادی دانشگاه، دکتر حشمت اله علی نژاد سرپرست دانشگاه مازندران را در این نشست صمیمی همراهی کردند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 اسفند 1400 بروزرسانی: 14 اسفند 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1150

به "نشست صمیمی هیات رییسه دانشگاه مازندران با کارکنان دانشکده میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست صمیمی هیات رییسه دانشگاه مازندران با کارکنان دانشکده میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید