فراخوان مشمولان اعزامی آبان 1401

به گزارش مجله فان پی سی، سازمان وظیفه عمومی فراجا با صدور اطلاعیه ای مشمولان اعزامی به تاریخ آبان ماه سال جاری را برای اعزام به خدمت سربازی فراخواند.

فراخوان مشمولان اعزامی آبان 1401

سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه ای اظهار داشت: تمامی مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ آبان ماه سال 1401 را دریافت نموده اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10)، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج درآن اقدام نمایند.

این دسته از مشمولان باید در روز یکشنبه یکم آبان ماه سال 1401 درساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده حضور یابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

مشمولان اعزامی باید کارت تزریق واکسیناسیون کووید 19 و واکسن مننژیت و دوگانه را در روز اعزام به همراه داشته باشند. بعلاوه مشمولان باید اصل مدارک مورد احتیاج اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه و مدارک مربوط به شرایط خاص را به همراه خود داشته باشند.

بر اساس اعلام معاونت اجتماعی سازمان وظیفه عمومی فراجا، در این اطلاعیه آمده است، عدم حضور به موقع در زمان و محل های مشخص شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده 10 و 58 قانون خدمت وظیفه عمومی با غایبان رفتار خواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 30 مهر 1401 بروزرسانی: 30 مهر 1401 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1326

به "فراخوان مشمولان اعزامی آبان 1401" امتیاز دهید

1 کاربر به "فراخوان مشمولان اعزامی آبان 1401" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان مشمولان اعزامی آبان 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید