غافلگیر شدن شهرداری در روز برفی دروغ است ، زحمات کارگران و شهرداران را نباید نادیده گرفت

به گزارش مجله فان پی سی، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: اینکه روی غافلگیر شدن شهرداری تأکید کنیم، خالی از حقیقت است، چرا که واقعا شهرداران یک طرف و این تعداد کارگر نیز از یک طرف شب تا صبح کار می نمایند و نباید این زحمات را نادیده گرفت.

غافلگیر شدن شهرداری در روز برفی دروغ است ، زحمات کارگران و شهرداران را نباید نادیده گرفت

به گزارش خبرنگاران، علیرضا نادعلی در یکصد و بیست و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از مجموعه های فرهنگی شهرداری برای برگزاری جشن ها و جشنواره ها اظهار کرد: برج میلاد خدمات خوبی را برای برگزاری جشنواره فیلم فجر ارائه داد و بهتر و متفاوت تر از قبل این جشنواره برگزار گردید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه هم سال گذشته و هم سال جاری از جریان برف روبی بازدید کردم، یادآور شد: یکبار نیز نشده که یا بازدید نکرده باشم یا گزارش نگرفته باشم، باید به کسانی که فعالیت می نمایند، اعتماد کنیم البته اگر نقد نیز بکنیم، ایرادات رفع می گردد، اما باید نقدها منصفانه باشد.

وی تأکید کرد: برای غیرمنصفانه نقد کردن، نیت بد کافی نیست؛ در برف روبی یکی از منطقه ها با مشکل بیشتر رو به رو بود و باید گزارش دهیم تا ابهامات رفع گردد. در یک روز سه بار برف بارید؛ ساعت 8، 11 صبح و بعدازظهر. با کاهش دما به سه درجه زیر صفر، دیگر شن پاشی هم اثرگذار نیست.

ناعلی با بیان اینکه باید در پی روش های تازه برای برف روبی در سطح شهر باشیم، اعلام کرد: اینکه روی غافلگیر شدن شهرداری تأکید کنیم، خالی از حقیقت است، چرا که واقعا شهرداران یک طرف و این تعداد کارگر نیز از یک طرف شب تا صبح کار می نمایند و نباید این زحمات را نادیده گرفت، هر چند باید نقص ها را پذیرفت و کار قابل دفاع ارائه داد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 بهمن 1401 بروزرسانی: 23 بهمن 1401 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1379

به "غافلگیر شدن شهرداری در روز برفی دروغ است ، زحمات کارگران و شهرداران را نباید نادیده گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غافلگیر شدن شهرداری در روز برفی دروغ است ، زحمات کارگران و شهرداران را نباید نادیده گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید