نذری دادن بهنوش طباطبایی در شب تاسوعای حسینی

به گزارش مجله فان پی سی، ویدیویی 14 ثانیه ای از نذری دادن بهنوش طباطبایی در شب تاسوعای حسینی که در فضای مجازی و از طریق برخی رسانه ها منتشر شده است، مشخص نیست که مربوط به امسال است یا سال های گذشته.

نذری دادن بهنوش طباطبایی در شب تاسوعای حسینی

به گزارش خبرنگاران، علاوه بر این بررسی صفحه اینستاگرامی این بازیگر هم نشان می دهد که او این ویدیو را منتشر نکرده و معلوم نیست ناشر این ویدیو چه زمانی اقدام به انتشار آن کرده است.

بیوگرافی بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی متولد 27 اردیبهشت سال 1360 است. بازیگری که مانند بسیاری از ستاره های سینما راستاش را از تلویزیون و نقش های مکمل شروع کرد و به سینما رسید. طباطبایی با آنکه تحصیلاتش را در رشته کامپیوتر به اتمام رسانده است، اما بعد از گذراندن دوره بازیگری دانشگاه تهران، وارد این حرفه شد و آرام آرام راستاش را طی کرد.

بهنوش طباطبایی با فیلم های گیشه ای و عاشقانه جایش را در گیشه به دست آورد و بعد، با یک چرخش هوشمندانه در راستا کاری اش، به سینمای جدی تر وارد شد. سال 97 و جشنواره سی و هفتم برایش نامزدی سیمرغ بلورین بهترین نقش اول زن را به دست آورد.

ازجمله آثار او می توان به بازی در فیلم های سینمایی لابی، زیر سقف دودی، سیانور، کلاغ پر و مجنون لیلی و سریال های تلویزیونی میکائیل، در راستا زاینده رود، پیله های پرواز و عشق گمشده اشاره کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 18 مرداد 1401 بروزرسانی: 18 مرداد 1401 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1286

به "نذری دادن بهنوش طباطبایی در شب تاسوعای حسینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نذری دادن بهنوش طباطبایی در شب تاسوعای حسینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید