سگ های بی صاحب در مهاباد ساماندهی می شوند

به گزارش مجله فان پی سی، فرماندار مهاباد گفت: سگ های بی صاحب در این شهر که موجب بروز مشکلاتی برای بعضی شهروندان شده ساماندهی می شوند.

سگ های بی صاحب در مهاباد ساماندهی می شوند

عارف خدرلو فرماندار مهاباد با بیان اینکه وجود سگ های بی صاحب در سطح شهر امنیت و آرامش مردم را سلب و لزوم ساماندهی آن ها را جدی نموده است، در گفت و گو با خبرنگار از ، اظهار کرد: در بعضی موارد مشاهده شده است که این سگ ها در سطح خیابان ها و معابر شهر به شهروندان حمله نموده و یا مسائلی را در تردد مردم در ساعات اولیه صبح یا شب ها بوجود آورده اند.

خدرلو اضافه کرد: عدم ساماندهی سگ های بی صاحب در سطح شهر مهاباد که یک شهر گردشگرپذیر است نه تنها باعث بروز مسائل عدیده ای برای ساکنان این منطقه شده بلکه پرسه زدن این حیوانات در معابر عمومی زیبنده این شهر نیست.

این مقام مسئول اذعان کرد: مطابق قانون جمع آوری سگ های بی صاحب در حیطه وظایف شهرداری ها است و به استناد بند 15 ماده 55 قانون شهرداری ها، جلوگیری از شیوع امراض ساریه انسانی، حیوانی و جمع آوری حیوانات بلاصاحب و مزاحم از وظایف این نهاد است.

وی خاطر نشان کرد: شهروندان در روبرو با حیوانات گزیدگی بلافاصله به منظور دریافت خدمات بهداشتی و اقدامات پیشگیری از بیماری هاری می توانند در وقت اداری با شماره تلفن 04442440202 و در ساعات غیر اداری و ایام تعطیل با واحد آنکال هاری مرکز بهداشت مهاباد با شماره تماس 09141682757 تماس بگیرند.

عصر روز سه شنبه 9 شهریورماه 1400 جلسه ای با موضوع آنالیز مسائل واحد خدمات شهری و ارائه راه حل های مناسب جهت جمع آوری سگ های بی صاحب در سطح شهر با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، سرپرست شهرداری در سالن جلسات شورای اسلامی این شهر برگزار گردید.

شورای اسلامی شهر و شهرداری مهاباد با همکاری ادارات و نهاد های ذیربط با آنالیز راه حل مناسب آن را در دستور کار قرار داده است.

انتهای پیغام / س خ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 950

به "سگ های بی صاحب در مهاباد ساماندهی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سگ های بی صاحب در مهاباد ساماندهی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید