تور ارزان استرالیا: سفر به استرالیا محدودتر از قبل می گردد

به گزارش مجله فان پی سی، در پی شرایط به وجود آمده پس از شیوع ویروس کرونا در استرالیا، این کشور در تازه ترین اقدام خود محدودیت های فعلی خود را برای استقبال از مسافران ورودی 50 درصد کاهش کرد.

تور ارزان استرالیا: سفر به استرالیا محدودتر از قبل می گردد

با تور ارزان استرالیا از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

به گزارش اتاق خبر خبرنگاران به نقل از فوربس، نخست وزیر استرالیا اسکات موریسون گفت ورودی های بین المللی را در پی مدیریت همه گیری کرونا در ملبورن به شدت محدود خواهد نمود.

به گفته وی، تعداد ساکنان و شهروندان استرالیا که امکان بازگشت به کشور خود را خواهند داشت از دوشنبه 12 جولای (22 تیرماه) از هشت هزار نفر به چهار هزار نفر کاهش پیدا خواهد نمود. به علاوه هتل هایی که برای قرنطینه رایگان این مسافران در نظر گرفته شده بود، دیگر سرویس رایگانی در اختیار این مسافران نخواهند گذاشت.

موریسون علت کاهش 50 درصدی تعداد مسافران ورودی را تمرکز بیشتر روی انجام آزمایش و رصد بیماری دانست و گفت تمامی استان ها با پذیرش مسافر ورودی تا سقف چهار هزار نفر در هفته موافقت نموده اند.

رویکرد دولت استرالیا به وضوح جلوگیری از رشد خطرات محلی در مقیاس کشوری است. نخست وزیر استرالیا می گوید: ما برای اطمینان از کاهش ریسک ورود مسافران را نصف کردیم.

گفتنی است بازگشایی مرزها ممکن است بیش از این نیز به تعویق بی افتد. در ماه ژوئن وزیر گردشگری استرالیا بسته ماندن مرزها تا سال 2021 را پیش بینی کرد و با شرایط حاضر این سناریو هر روز محتمل تر می گردد.

منبع: علی بابا
انتشار: 3 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1401 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1192

به "تور ارزان استرالیا: سفر به استرالیا محدودتر از قبل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان استرالیا: سفر به استرالیا محدودتر از قبل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید