زلزله 3.6 ریشتری در جنوب شرق تهران ، رئیس مدیریت بحران: مردم باید همواره در مقابل زلزله هوشیار باشند

به گزارش مجله فان پی سی، در پی وقوع زمین لرزه 3.6 ریشتری جنوب شرق تهران، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران بر ضرورت آمادگی و هوشیاری همیشگی مردم در شهر پرگسل و زلزله خیزی همانند تهران تاکید نمود و گفت: فرهنگ سازی و آموزش به مردم برای روبرو با زلزله از نان شب واجب تر است.

زلزله 3.6 ریشتری در جنوب شرق تهران ، رئیس مدیریت بحران: مردم باید همواره در مقابل زلزله هوشیار باشند

به گزارش خبرنگاران، علی نصیری در این باره گفت: در ساعت 7:04 صبح امروز زلزله ای به بزرگی 3.6 ریشتر 10 کیلومتری قیامدشت، 11 کیلومتری ری و 13 کیلومتری باقر شهر را در عمق 10 کیلومتری زمین لرزاند که خوشبختانه خسارت جانی نداشته است، اما نباید به همین اندازه اکتفا کنیم و بگوییم پس همه چیز تمام شد.

وی افزود: باید ببینیم چقدر آماده ایم، اتفاقا همواره باید نگران زلزله در تهران باشیم و این نگرانی باید به ارتقای اندازه آمادگی ما منجر گردد.

نصیری با بیان اینکه آموزش مهم ترین موضوع در مدیریت بحران است، افزود: از شهروندان دعوت می کنیم تا در کلاس های آموزشی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران که در تمامی پایگاه های مدیریت بحران محلات شهر تهران به صورت رایگان در حال برگزاری است، در راستای ارتقای آمادگی خود و خانواده هایشان شرکت نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 تیر 1402 بروزرسانی: 20 تیر 1402 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1438

به "زلزله 3.6 ریشتری در جنوب شرق تهران ، رئیس مدیریت بحران: مردم باید همواره در مقابل زلزله هوشیار باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زلزله 3.6 ریشتری در جنوب شرق تهران ، رئیس مدیریت بحران: مردم باید همواره در مقابل زلزله هوشیار باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید