دانشگاه خواجه نصیر تا انتها اسفندماه هیچ کلاس حضوری را تشکیل نمی دهد

به گزارش مجله فان پی سی، معاونت آموزشی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت این دانشگاه تا سرانجام اسفندماه 98 هیچ کلاس حضوری را تشکیل نخواهد داد.

دانشگاه خواجه نصیر تا انتها اسفندماه هیچ کلاس حضوری را تشکیل نمی دهد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی طی اطلاعیه ای درباره مصوبات جلسه فوق العاده شورای دانشگاه و برنامه ریزی های این معاونت توضیح داد.

مطابق این اطلاعیه هیچ کلاس حضوری تا آخر اسفند ماه در دانشگاه تشکیل نخواهد شد و تنها دانشجویانی که به تشخیص آموزش دانشکده قبلا مدارک خود را برای دفاع تا آخر بهمن ماه به مراجع ذیربط در دانشگاه تحویل داده اند و بدلیل عدم تشکیل جلسه شورای دانشکده یا عدم امکان انجام هماهنگی ها برای برگزاری جلسه دفاع، پیروز به دفاع نشده اند می توانند در اسفند ماه دفاع کنند. این گروه از دانشجویان مشمول پرداخت جرائم مالی نخواهند بود.

تردد دانشجویان به دانشگاه تنها در شرایط خاص و با تایید استاد راهنما و پس از صدور مجوز از معاون آموزشی دانشکده مجاز خواهد بود. حذف و اضافه دانشجویان تا انتهای هفته جاری و حتی الامکان بصورت الکترونیکی انجام خواهد شد. سرپرستان آموزش دانشکده ها موظف به پیگیری موضوع و انجام هماهنگی های لازم با مدیریت های ذیربط در دفتر مرکزی دانشگاه خواهند بود.

همچنین این معاونت گفت: به منظور انجام هماهنگی های لازم و حل مسائل دانشجویان، شورای آموزشی دانشگاه و کمیسیون موارد خاص در هفته جاری تشکیل خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 5

به "دانشگاه خواجه نصیر تا انتها اسفندماه هیچ کلاس حضوری را تشکیل نمی دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه خواجه نصیر تا انتها اسفندماه هیچ کلاس حضوری را تشکیل نمی دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید