دانشجویان دکتری دانشگاه شهرکرد اجازه اسکان در خوابگاه دارند

به گزارش مجله فان پی سی، معاون دانشجویی دانشگاه شهرکرد گفت: دانشجویانی که به محیط آزمایشگاهی و مزرعه احتیاج دارند، از سوی معاونت آموزشی به معاونت دانشجویی معرفی می شوند و می توانند از خدمات اسکان در خوابگاه بهره مند شوند.

دانشجویان دکتری دانشگاه شهرکرد اجازه اسکان در خوابگاه دارند

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، پژمان طهماسبی، معاون دانشجویی دانشگاه شهرکرد با اشاره به حضور دانشجویان دکتری به خوابگاه گفت: دانشجویانی که به محیط آزمایشگاهی و مزرعه احتیاج دارند، از سوی معاونت آموزشی دانشگاه به معاونت دانشجویی دانشگاه معرفی می شوند، این دانشجویان می توانند از خدمات اسکان در خوابگاه بهره مند شوند. این دسته از دانشجویان باید برگه تایید سلامت خود را از مراکز بهداشتی محل اسکان خود دریافت نمایند و پس از ورود به دانشگاه، ابتدا به درمانگاه دانشگاه مراجعه نمایند تا معاینه اولیه بر روی آن ها انجام گردد. همچنین پس از اسکان هر روز این دانشجویان توسط درمانگاه دانشگاه موردمعاینه قرار خواهند گرفت. ازاین دانشجویان درخواست می گردد پس از ورود به دانشگاه، که از خروج غیر ضروری به بیرون از دانشگاهو یا محل زندگی خودداری نمایند.

طهماسبی بیان نمود: با توجه به تعداد زیاد و حضور کارکنان و نیروی های سلف، انجام نظارت دقیق و بهداشتی بر طبخ و توزیع غذا بسیار سخت است، مقرر شد به این دانشجویان جیره خشک اقلام اساسی تعلق گیرد و دانشجویان در هفته دوبار می توانند جیره خود را دریافت نمایند.

معاون دانشجویی دانشگاه با اشاره به اینکه آیا دانشجویان کارشناسی ارشد می توانند در دانشگاه حضور یابند و از خدمات تغذیه و اسکان استفاده نمایند ، گفت: خیر. در مورد دانشجویان ارشد منتظر دستورالعمل های وزارت علوم هستیم.

وی با اشاره تصمیم هیئت رئیسه دانشگاه برای شهریه خوابگاه دانشجویانی اضافه نمود: با توجه به بخشنامه صندوق رفاه دانشجویان مقرر شد، تنها هزینه قسمتی از ترم که دانشجویان اسکان داشته اند، دریافت گردد. همچنین وام های دانشجوی مطابق روال گذشته با ثبت نام دانشجویان پرداخت خواهد شد.

طهماسبی با اشاره به درخواست حذف ترم دانشجویان به چه شکلی در کمیسیون موارد خاص قابل طرح و آنالیز است ،تاکید نمود: دانشجویان می توانند با ثبت نام در سامانه سجاد و با انضمام دلایل و مدارک خود نسبت به ارائه درخواست خود اقدام نمایند و در نهایت کمیسیون موارد خاص در اسرع وقت آنالیز و نتیجه را به معاونت آموزشی و دانشجو ابلاغ خواهد کرد.

معاون دانشجویی دانشگاه با اشاره به اینکه اگر ترم جاری به تابستان کشیده آیا امکان اسکان دانشجویان در خوابگاه و ارائه خدمات تغذیه و دیگر موارد وجود دارد یا خیر اظهار کرد: در این خصوص ابتدا باید منتظر ابلاغیه وزرات علوم و یا تصمیم گیری های دانشگاه باشیم. در هر صورت با تایید وزرات علوم و بازگشایی دانشگاه این خدمات در تابستان ارائه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 148

به "دانشجویان دکتری دانشگاه شهرکرد اجازه اسکان در خوابگاه دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان دکتری دانشگاه شهرکرد اجازه اسکان در خوابگاه دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید