تعطیلاتی متفاوت در تابستان سال جاری

به گزارش مجله فان پی سی، تابستان فصل سفر است. فصل سرک کشیدن به نواحی مختلف و همراه شدن با انواع تور مسافرتی و تور طبیعت گردی. اما یکی از عمده مشکلاتی که در این ماه برای بیشتر گردشگران پیش می اید انتخاب یکی از بی شمار تورهایی است که در آژانس های مسافرتی موجودند در این مقاله قصد داریم به محبوب ترین مقاصد گردشگری جهان سفر کنیم با خبرنگاران همراه شوید.

تعطیلاتی متفاوت در تابستان سال جاری

1.طبیعت گردی در کوهستان

ارتفاعات و منطقه ها کوهستانی یکی از برترین مکان ها برای سپری کردن تعطیلات در طول تابستان به شمار می آیند. شما می توانید در این مکان ها از آرامش و سکوت محض موجود در طبیعت لذت ببرید و تور مسافرتی ویژه ای را تجربه کنید. از تعطیلات خود در کنار منظره های فوق العاده و هوایی پاک و دلچسب لذت ببرید. وقتی از کوهستان و منطقه ها کوهستانی برای گذراندن تعطیلات صحبت میکنیم اولین منطقه ای که به یاد می آوریم کوه های آلپ با منظره ها بی همتا و پوشیده از برفش است. در طول زمستان و بازی های زمستانی این منطقه ها با حجم گسترده ای از انواع تور مسافرتی و تور طبیعت گردی پر می شود. اگرچه بیشترین تعداد بازدید از آلپ و طبیعت زیبایش به تابستان بر می شود. در کنار رودخانه استراحت کنید یا از انواع و اقسام تفریحاتی که در اختیار شما قرار گرفته بهره ببرید.

2-کلاس های یوگا

گاهی اوقات به جای سفر به منطقه ها پر هیاهو و شهرهای مدرن احتیاج به آرامش و سکوت داریم. در این مواقع بهتر آن است که در پی طبیعتی زیبا و آرام باشیم یا اینکه اگر از علاقه مندان به دنیای مدیتیشن و یا یوگا هستیم از اقامت گاه های اختصاصی که به یوگا کاران اختصاص دارد استفاده کنیم. در کلاس های یوگا نام نویسی کنید و تابستانی فوق العاده را برای خود رقم بزنید. اگرچه می توانید در قالب تور مسافرتی به شهرها و کشورهایی که از حیث بهره مندی به برترین آکادمی های یوگا سرآمد هستند سفر کنید و تجربه ای خاص را در کارنامه خود به ثبت برسانید. دبی و هند از این جهت می توانند انتخاب هایی عالی باشند بنابراین وقت را از دست ندهید و برای شرکت در این کلاس ها راهی یک تور دبی ویژه شوید. در این کلاس ها میتوانید تمام روز را به یوگا و پیلاتیز بپردازید و غذاهای فوق العاده سالم میل کنید. این برترین موقعیت برای اجتناب از غذاهای فرآوری شده ای است که امروزه در زندگی ما نقشی کلیدی دارند.

3- با تورهای طبیعت گردی همراه شوید

اگر در پی راهی هستید که به یاد خاطرات خوش دوران جوانی بیفتید برترین راه تدارک تماشا یک تورطبیعت گردی است می توانید چند روزی را در طبیعت چادر بزنید و اقامتی خارق العاده را تجربه کنید. البته چادرهای امروزی با آنچه در گذشته سراغ داشتید کاملا متفاوت هستند و امکانات و رفاه به مراتب بیشتری را در اختیار شما قرار می دهند. اگر تمایلی به چادر زدن ندارید اما دلتان می خواهد که چند شبی را در طبیعت بگذرانید می توانید از کلبه های چوبی یا هتل هایی که در طبیعت احداث شده اند بهره ببرید. تور یک روزه ای به اطراف داشته باشید و تور مسافرتی خارق العاده ای را در تابستان خود تجربه کنید.

منبع: همگردی
انتشار: 17 دی 1401 بروزرسانی: 17 دی 1401 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 1359

به "تعطیلاتی متفاوت در تابستان سال جاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلاتی متفاوت در تابستان سال جاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید