خداحافظی از فوتبال به خاطر یک تمسخر شرم آور

به گزارش مجله فان پی سی، دیوید کاکس، فوتبالیست اسکاتلندی، به خاطر مسخره شدن بابت خودکشی اخیرش از فوتبال خداحافظی کرد.

خداحافظی از فوتبال به خاطر یک تمسخر شرم آور

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورزش سه، در شبکه های اجتماعی ادعا شده که جاناتان تیفونی، کاپیتان باشگاه اسکاتلندی استهوسمیر در بین دو نیمه بازی روز گذشته برابر آلبیون دست به یک اقدام ناشایست زده و با سوژه ای عجیب دیوید کاکس، بازیکن حریف را مورد تمسخر قرار داده است.

دیوید کاکس پیش از این از اقدام به خودکشی جان سالم به در برده بود و حالا ادعا می نماید که بازیکن حریف در جریان بازی دیشب آرزو نموده که ای کاش این خودکشی موجب مرگ او می شده است.

کاکس در فیس بوک خود در این باره گفت: من امشب بازی نمی کردم و نیمکت نشین بودم. در این بین یکی از بازیکنان حریف در یک درگیری به من گفت که باید اقدام به خودکشی را درست انجام می دادم. به خودم قول داده بودم که اگر این اتفاق رخ دهد فوتبال را کنار بگذارم. فوتبال برای من به صورت کامل تمام شده است.

بعضی افراد شاید فکر کننند که این یک مسئله عظیم نیست اما من دیگر از شنیدن این حرف ها خسته شده ام. من سعی کردم در این باره با داوران صحبت کنم اما آنها نخواستند گوش دهند چراکه چیزی از این حرف ها نشنیده بودند. ما همواره در فوتبال پیرامون نژادپرستی و اینگونه اتفاقات صحبت می کنیم اما تا زمانی که چیزی به گوش کسی نرسد، هیچ کاری از عهده کسی بر نمی آید.

بنابراین من قصد دارم کاری انجام دهم و آن این است که فوتبال را کنار بگذارم. مسئله خودکشی دلیلی نبود که به خاطر آن به فوتبال برنگردم. من در ژانویه این کار را انجام دادم اما حالا دیگر کارم تمام شده است. از آنجا که من یا مجبور می شوم به بازی ادامه بدهم یا نه به خاطر چنین مسئله ای با کسی کتک کاری کنم، در آخر خودم بد می شوم.

هنگامی که بازیکن حریف را در خصوص این مسئله صدا کردند او می دانست که چه کاری انجام داده اما آن را انکار کرد. در واقع باید بگویم هیچ کاری در این مورد انجام نمی گردد و نخواهد شد بنابراین باید بگویم کار من در فوتبال تمام شده است؛ کفش هایم را برای همواره آویزان می خواهم.

همچنین لازم به ذکر است که باشگاه آلبیون نیز نسبت به این مسئله واکنش نشان داد و بیان کرد که از بازیکن خود حمایت کامل را انجام خواهد داد. این باشگاه در بیانیه ای بیان کرد: سلامتی و ایمنی افراد حاضر در باشگاه آلبیون برای ما از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. فوتبال مکانی برای همه است و ما معتقدیم که باید بدون ترس و تعصب از آن لذت برد. ما از یک حادثه و ادعایی که در مسابقه عصر رخ داده آگاه هستیم و با دیوید کاکس در تماس بوده ایم تا پشتیبانی بی قید و شرط خود را به او اعلام کنیم.

این در حالی است که باشگاه حریف نیز بیکار ننشسته و اعلام نموده با وجود این که ممکن است در یک مسابقه حرف های زیادی مطرح گردد اما این ادعا به قدری جدی است که آنها را واداشته تا در رابطه با آن تحقیقات مورد نظر را انجام دهند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 22 خرداد 1400 بروزرسانی: 22 خرداد 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 819

به "خداحافظی از فوتبال به خاطر یک تمسخر شرم آور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خداحافظی از فوتبال به خاطر یک تمسخر شرم آور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید