خبرنگاران حوادث رانندگی در کرمانشاه 2 کشته و چهار زخمی به جا گذاشت

به گزارش مجله فان پی سی، کرمانشاه- خبرنگاران- رییس پلیس راه کرمانشاه گفت: بر اثر سه حادثه رانندگی در نقاط مختلف استان، 2 نفر جان خود را از دست دادند و چهار نفر هم زخمی شدند.

خبرنگاران حوادث رانندگی در کرمانشاه 2 کشته و چهار زخمی به جا گذاشت

سرهنگ محمد حیدری روز سه شنبه به خبرنگار خبرنگاران گفت: حادثه مرگبار نخست در محور ماهیدشت - کرمانشاه رخ داد که یک دستگاه کامیون با عابری پیاده برخورد کرد.

وی اضافه کرد: در این حادثه عابر پیاده به علت شدت جراحات وارده حین انتقال به مراکز درمانی جان خود را از دست داد و کامیون موردنظر به پارکینگ منتقل شد.

سرهنگ حیدری توضیح داد: در حادثه فوتی دوم نیز یک دستگاه وانت نیسان حامل بار آبمیوه در محور اسلام آبادغرب - کرمانشاه، بعد از روستای چهارزبر به علت سرعت زیاد واژگون شد.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه اعلام کرد: راننده وانت نیسان هم به علت شدت جراحات وارده در همان صحنه تصادف جان خود را از دست داد.

وی در مورد دیگر حادثه رانندگی نیز گفت: در این سانحه یک دستگاه خودروی پراید به علت تخطی از سرعت مطمئنه در محور حدیریه گیلانغرب حوالی روستای کل کش واژگون شد.

سرهنگ حیدری یادآور شد: در این سانحه چهار سرنشین خودرو که 2 خانم و 2 آقا بودند مجروح و توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 فروردین 1400 بروزرسانی: 1 فروردین 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 678

به "خبرنگاران حوادث رانندگی در کرمانشاه 2 کشته و چهار زخمی به جا گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حوادث رانندگی در کرمانشاه 2 کشته و چهار زخمی به جا گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید