سرقت میلیاردی پرستارنما از خانه سالخوردگان

به گزارش مجله فان پی سی، ماموران پلیس آگاهی تهران عظیم از دستگیری زنی خبر دادند که با همدستی دو تن دیگر اقدام به سرقت 15 میلیاردی از خانه افراد سالمند می کردند.

سرقت میلیاردی پرستارنما از خانه سالخوردگان

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران، در تاریخ بیستم فروردین ماه سال جاری مرد مسنی به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران مراجعه و اعلام نمود که مدتی است که خانمی را به وسیله فضای مجازی برای پرستاری و نظافت منزلش استخدام نموده است، اما روز گذشته این زن پس از حضور در منزلش یک استکان چای حاوی داروی بیهوشی به او داده و پس از به هوش آمدن متوجه شده که کارت عابر بانکش حاوی مبلغ شش میلیارد ریال به همراه تعدادی از اموال با ارزش منزلش سرقت شده است.

در ادامه و با انجام آنالیز های پلیسی معین شد که متهم با همکاری راننده یک دستگاه خودروی 206 پس از بیهوش کردن مالباخته، سرقت را انجام داده است و از محل متواری شده است. با شناسایی مالک خودرو و مخفیگاه وی در محله نواب، پس از هماهنگی های قضائی هر دو متهم در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان تعدادی اموال سرقتی کشف شد.

با انتقال متهمان به مقر پلیس، این افراد تحت بازپرسی قرار گرفتند که در جریان آن به پنج فقره سرقت به همین شیوه اعتراف نموده و گفتند که پس از جلب اعتماد مالباختگان و به دست آوردن رمز کارت عابر بانکشان سرقت ها را انجام داده اند و با همکاری همدست دیگر شان که خانم میانسالی است طلا و سکه خریده اند که این زن هم در حوالی سیدخندان دستگیر شد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران عظیم با تایید این خبر اعلام نمود که این زن تحت پوشش پرستار اقدام به جلب اعتماد سالخوردگان نموده و از این طریق تا به امروز بیش از 15 میلیارد ریال سرقت انجام داده است. این پرستار و دو همدستش پس از تشکیل پفراینده برای ادامه فرایند رسیدگی به جرم روانه زندان شدند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 تیر 1400 بروزرسانی: 30 تیر 1400 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 889

به "سرقت میلیاردی پرستارنما از خانه سالخوردگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرقت میلیاردی پرستارنما از خانه سالخوردگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید