جوایز سینمایی آسیاپاسیفیک لغو شد

به گزارش مجله فان پی سی، چهاردهمین دوره جایزه سینمای آسیا پاسیفیک به علت شیوع ویروس کرونا و مسائل مالی ناشی از آن لغو شد.

جوایز سینمایی آسیاپاسیفیک لغو شد

برای سفر با تور لحظه اخرى پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

به گزارش خبرنگاران، جوایز سینمایی آسیاپاسیفیک (ASPA) در سال 2007 به عنوان یک جاذبه توسط شورای شهر بریسبان استرالیا راه اندازی شد و سال گذشته نیز با بودجه 1.9 میلیون دلار توسط آژانس مالی بریسبان مارکتینگ برگزار گردید اما برگزاری جدیدترین دوره این جوایز به سبب تاثیرات منفی ناشی از شیوع ویروس کرونا بر روی بودجه شورای شهر غیرممکن شده و در نهایت مسئولان این رویداد تصمیم به لغو این جوایز گرفتند.

با این وجود، این جوایز میخواهد تا روز 26 نوامبر (6 آذر) مراسمی برگزار نموده و در آن دو جایزه سینمای جوان آسیا پاسیفیک و جایزه دستاورد برجسته یک سینماگر منطقه را اعطا کند.

این جوایز سینمایی که سالانه با حضور آثار سینمایی از حدود 70 کشور منطقه آسیاپاسیفیک برگزار می گردد در واقع با هدف ایجاد یک جاذبه گردشگری ایجاد شده که صدها فیلمساز، بازیگر و عوامل سینمایی را به شهر بریسبان می آورد.

چهاردهمین دوره جوایز سینمایی آسیاپاسیفیک قرار بود در تاریخ 26 نوامبر (6 آذر) برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 آذر 1399 بروزرسانی: 4 آذر 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 448

به "جوایز سینمایی آسیاپاسیفیک لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوایز سینمایی آسیاپاسیفیک لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید