جلسه کمیته گردشگری ستاد مبارزه با کرونا در قم برگزار شد

به گزارش مجله فان پی سی، در راستای اجرای دستورالعمل های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، جلسه کمیته گردشگری ستاد مبارزه با کرونا در قم برگزار گشت.

جلسه کمیته گردشگری ستاد مبارزه با کرونا در قم برگزار شد

به گزارش میراث ­آریا به نقل از روابط­ عمومی اداره کل میراث­ فرهنگی، گردشگری و صنایع ­دستی قم، در این جلسه که امروز سه شنبه مورخ 27 اسفند 98 با حضور حمید یزدانی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع­ دستی قم و علیرضا مرادی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار گشت. یزدانی اظهار کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در قم، اقدامات مفیدی برای جلوگیری از این بیماری اجرا شده است.

یزدانی ادامه داد: به همین دلیل دستورالعمل ممنوعیت پذیرش زائر در مراکز اقامتی غیررسمی استان اعم از مدارس، خانه های معلم، میهمانسراها، سراهای ورزش، زائرسراها و... به دستگاه های مرتبط ابلاغ شود.

او با اشاره به بازدیدهای نظارتی از تاسیسات گردشگری قم گفت: این بازدیدها در سه گروه به صورت روزانه و شبانه انجام می شود و تا به امروز بیش از 80 درصد از واحدهای گردشگری قم مورد بازدید قرار گرفته اند.

یزدانی با بیان این که موزه ها و اماکن تاریخی قم تا اطلاع ثانوی تعطیل است گفت: امسال برنامه های ستاد اجرایی سفر از جمله مراسم جشن نوروزگاه برگزار نمی شود.

او شرح داد: تا اطلاع ثانوی و ابلاغ موارد جدید از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و استانداری قم، اقدامات در حول محور نظارتی و با تشدید بیشتر صورت خواهد یافت.

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 60

به "جلسه کمیته گردشگری ستاد مبارزه با کرونا در قم برگزار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه کمیته گردشگری ستاد مبارزه با کرونا در قم برگزار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید