خبرنگاران مسیرهای ورودی به مناطق گردشگرپذیر کرمان بسته می گردد

به گزارش مجله فان پی سی، کرمان - خبرنگاران - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا تمام مسیرهای ورودی به مناطق گردشگرپذیر این استان بسته می گردد.

خبرنگاران مسیرهای ورودی به مناطق گردشگرپذیر کرمان بسته می گردد

به گزارش روز دوشنبه ، فریدون فعالی با بیان اینکه در حال حاضر مسیرهای ورودی به منطقه ثبت جهانی شهداد، روستای دستکند میمند و آبشار راین به طور کامل مسدود شده است، اضافه کرد: به منظور پیشگیری از تردد و لزوم ممانعت از تجمع در مناطق گردشگری استان کرمان، تمامی مسیرهای ورودی به این مناطق مسدود می گردد.

وی با بیان اینکه کنترل مسیرهای منتهی به جاذبه های گردشگری استان کرمان هیچگونه مزاحمتی برای ساکنان بومی و محلی ایجاد نخواهد کرد، توضیح داد: صرفا از تردد افراد و خودروهای غیربومی به مناطق گردشگرپذیر ممانعت به عمل خواهد آمد.

فعالی با بیان اینکه علیرغم توصیه های بهداشتی شاهد گشت و گذار بعضی افراد در عرصه های گردشگری استان کرمان هستیم، بیان کرد: از هم وطنان به ویژه هم استانی های عزیز درخواست می گردد از سفر به نقاط گردشگری اجتناب نمایند و طبق توصیه های وزارت بهداشت در خانه بمانند.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر تمام مراکز بومگردی، خانه های مسافر، مهمانسراهای ادارات دولتی و واحدهای تفریحی و گردشگری تعطیل است، اظهار داشت: تا اطلاع ثانوی بازدید از اماکن موزه ای و مراکز تاریخی و گردشگری استان کرمان ممنوع است.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 73

به "خبرنگاران مسیرهای ورودی به مناطق گردشگرپذیر کرمان بسته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مسیرهای ورودی به مناطق گردشگرپذیر کرمان بسته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید