جزییات گفت و گوی بایدن با نخست وزیر کانادا

به گزارش مجله فان پی سی، خبرنگاران : تغییرات آب و هوایی، کرونا، چین و ... محورهای گفت و گوی تلفنی نخست وزیر کانادا با رییس جمهور منتخب آمریکا بود.

جزییات گفت و گوی بایدن با نخست وزیر کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، جاستین ترودو نخست وزیر کانادا در توئیتی گفت که در گفت و گو با جو بایدن رییس جمهوری منتخب آمریکا درباره تغییرات آب و هوایی، ویروس کرونا، چین، تجارت، انرژی، ناتو و نژادپرستی ضد سیاه پوستان گفت و گو نموده است.

وی اضافه نمود: ما در گذشته با یکدیگر همکاری نموده و آماده ایم تا همان جهت را ادامه دهیم و با چالش ها و فرصت هایی که دو کشور با آن روبرو است رو به رو شویم.

ترودو یکی از نخستین رهبران کشورهای دنیا بود که شنبه گذشته پیروزی بایدن را در انتخابات ریاست جمهوری 2020 امریکا بلافاصله تبریک گفت. او چهار سال گذشته رابطه حسنه ای با دونالد ترامپ نداشت.

به رغم ادعای ترامپ درباره تقلب در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، جو بایدن با کسب 290 رای الکترال در برابر تنها 214 رای دونالد ترامپ، به عنوان چهل و ششمین رئیس جمهوری آمریکا انتخاب شد و خانم کامالا هریس نیز به عنوان اولین زن، به عنوان معاون رئیس جمهوری این کشور برگزیده شد.

این نامزد حزب دموکرات در سومین دور نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در انتخاباتی نفس گیر ابتدا با هم حزبی های خود به رقابت برخاست و پایان در ماه اوت به عنوان نامزد رسمی این حزب برای رقابت با دونالد ترامپ رئیس جمهوری چهل و پنجم و نامزد حزب جمهوریخواه برگزیده شد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 24 آبان 1399 بروزرسانی: 24 آبان 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 427

به "جزییات گفت و گوی بایدن با نخست وزیر کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "جزییات گفت و گوی بایدن با نخست وزیر کانادا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات گفت و گوی بایدن با نخست وزیر کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید