تنها 20 درصد مشاغل تعطیل هستند

به گزارش مجله فان پی سی، معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، گفت: طی دو هفته تعطیلی، حدود 90 درصد محدودیت ها در سطح کشور اعمال شد اما با بازگشایی های جدید، حدود 80 درصد مشاغل دوباره فعال شده اند و تنها 20 درصد آن ها تعطیل هستند و این نیازمند کنترل دقیق تر بر رعایت پروتکل ها است.

تنها 20 درصد مشاغل تعطیل هستند

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، محسن فرهادی، در برنامه تلویزیونی شبکه خبر، افزود: خوشبختانه همکاری مردم و دستگاه های مختلف چشم گیر است اما اگر در ادامه پروتکل های رسمی و چند اصل بهداشتی رعایت نشود، ممکن است به محدودیت های سختگیرانه برگردیم.

فرهادی گفت: در واحدهای کسب و کار و ادارات باید تهویه هوا صورت گیرد. دست کم در هر ساعت 5 تا 10 دقیقه پنجره ها را باز کنیم تا هوای تازه وارد فضای کار شود.

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، افزود: گروه یک 35 درصد مشاغل کشور و گروه دوم بیش از 45 درصد دیگر و در مجموع 80 درصد از انواع صنوف کشور باز است. امیدواریم 20 درصد باقیمانده که هنوز در فهرست غیر ضروری ها هستند به فعالیت مشغول نشوند و محدودیت ها را رعایت کنند.

فرهادی تاکید کرد: بازرسان وزارت بهداشت پروتکل های بهداشتی را در بین مکان های مجاز پیگیری می کنند.

وی گفت: اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا به عهده تمامی دستگاه ها است و رعایت آن الزامی است. طبق مصوبه ستاد همه اتحادیه ها و دستگاه ها باید یک خط تلفن مجزا برای گزارشات مردمی اعلام شود.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 28 دی 1399 گردآورنده: funpc.ir شناسه مطلب: 549

به "تنها 20 درصد مشاغل تعطیل هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنها 20 درصد مشاغل تعطیل هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید